علمی و پزشکی

حمایت از تامین ارز هیات امنا در بودجه ۱۴۰۲

به گزارش شفاف، حسین رجایی نماینده مردم لنجان در شورای اسلامی با اشاره به نقش مهم هیات امنا در صرفه جویی ارزی، گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر در این زمینه صرفه جویی ارزی وجود دارد. «خوشبختانه در سال 1401 م نه تنها تامین تجهیزات پزشکی حذف نشد، بلکه با توجه به نیاز کشور در نظر گرفته شد، در سال 1402 به عنوان نماینده مردم از این نهاد حمایت کامل خواهیم کرد.

نماینده مردم شهرستان لنجان در شورای اسلامی گفت. مسئولان تامین تجهیزات پزشکی باید توجه ویژه ای به هیات امنا داشته باشند چرا که برخی از اختراعات متعلق به وزارت بهداشت است بنابراین باید نوع تجهیزات و تولید داخل یا غیر تولید آن را مشخص کنند. باید یک افسر از طرف وزارت بهداشت تعیین شود تا تناقض یا اختلاف نظری که بین وزارت بهداشت و وزارت بهداشت در مورد تامین وجود دارد برطرف شود. برخی تجهیزات

وی با اشاره به راه اندازی بخش NICU برای اولین بار در شهرستان لنجان گفت. خوشبختانه اکثر تجهیزات بیمارستان شهدا و بخش NICU لنجان توسط هیئت امنا تامین شد.

لازم به ذکر است تا کنون رادیولوژی دیجیتال، سونوگرافی، ونتیلاتور، مانیتور، پمپ سرنگ، انواع دستگاه اسکوپ و دستگاه جوجه کشی نوزاد، اتو آنالایزر و همچنین انواع دستگاه های تنفسی به شهرستان لنجان ارسال شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان