علمی و پزشکی

آصفری: دولت باید با جدیت بحث تامین واکسن کرونا را دنبال کند

معاون رئیس و شوراهای کمیته امور داخلی تأکید کرد که دولت باید واکسن های استاندارد را هم از طریق تولید واکسن های داخلی تولید کند و هم از طریق واردات آنها از کشورهایی که توانسته اند واکسن های تاج را تأمین کنند.

محمد حسن اسفاری در گفت وگو با سرگرمی برای همه ، با اشاره به لزوم نگهداری نشریات و پرهیز از بررسی پروتکل های بهداشتی ، گفت: و آنها اقتصاد را دیده اند و البته شیوع این بیماری ، ادامه این روند صدمات جبران ناپذیری به کشور وارد خواهد کرد.

او اضافه کرد. وی افزود: “تاكنون فقط با همكاری مردم توانسته ایم امواج این بیماری را كنترل كنیم اما عدم همکاری مردم می تواند بحران را بسیار جدی تر كند.” هرچه افراد پروتکل ها را دنبال کنند ، انتهای تاج نزدیکتر خواهد بود. انتظار می رود مردم این روزها به خصوص در شب یلدا از رفتن به دورهم خودداری کنند.

نماینده اراک در مجلس ذکر کرد. موضوع تأمین واکسن موضوعی جدی است که وزارت بهداشت و دولت باید آن را به طور جدی دنبال کنند. هم از طریق تولید واکسن ، استفاده از ظرفیت داخلی برای تولید واکسن های استاندارد و هم از طریق واردات آنها از کشورهایی که توانسته اند گام هایی برای تهیه واکسن بردارند.

او استرس داشت! دولت باید موضوع تهیه واکسن برای مردم را به طور جدی پیگیری کند. حال ، خواه از طریق تولید داخل یا معرفی واکسن های استاندارد باشد ، این مسئله باید حل شود ، هیچ تأخیر معنی داری وجود ندارد.

انتهای پیام: