استان ها

حذف ایران از جام جهانی بی اساس است و مبنایی ندارد/به نتایج تیم ملی امیدوار هستیم

در میان خبرنگاران

وزیر ورزش و جوانان گفت: برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم خداروشکر تا الان خبرهای خوبی از روند کاری تیم، تمرینات و آماده سازی تیم داده اند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در بخشی از مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال گفت. برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم، خدا را شکر تا اینجای کار. با دریافت خبرهای خوبی از روند کار، تمرین و آمادگی تیم، اعلام کردند که بازی تدارکاتی این تیم روز پنج شنبه برگزار می شود و پس از ورود به قطر یک بازی تدارکاتی دیگر را برگزار خواهند کرد. امیدوارم این برنامه ها یکی یکی عملی شود و چون بازیکنان خوب و سالم تا الان کنار هم هستند انشاالله روزهای آینده را به خوبی سپری کنند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوارم دعای خیر مردم راهگشای این روزهای تیم ملی باشد. باید دعا کنیم این روزها حاشیه ای برای تیم ملی ایجاد نشود و همه با هم متحد باشیم.

وی درباره شانس صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به دور بعدی جام جهانی گفت. ورزش غیرقابل پیش بینی است اما همه ما به نتایج این تیم امیدواریم، به کیفیت بازی و بازیکنان امیدواریم. ما تیم خیلی خوبی داریم و همه می خواهیم این تیم پیشرفت کند، البته کیفیت بازی ها مهم است و امیدوارم مردم شاهد بازی های باکیفیت بازیکنان باشند. در این چند روز باقیمانده باید یکدل و متحد باشیم و برای تیم ملی از حاشیه آرزوی موفقیت کنیم و با بارهای خوب و مثبت به قطر بفرستیم. امیدوارم ایرانی هایی که به دوحه قطر می روند لحظات خوبی را سپری کنند و از صمیم قلب از تیم ملی کشورشان حمایت کنند.

سجادی گفت: طبق آماری که داریم حدود 9 هزار ایرانی مقیم قطر بلیت خریده اند و قرار است از تیم ملی حمایت کنند. در ایران طبق آماری که روز گذشته به من دادند حدود 22 هزار نفر تا آخرین لحظه بلیط تهیه کردند، امیدوارم ارسال آنها راحت باشد، در حال تهیه و هماهنگی بلیط هواپیما هستند و از تیم ملی خارج نخواهند شد. تنها.

وزیر ورزش و جوانان درباره حذف ایران از جام جهانی گفت: ما برای تیم ملی جشن می گیریم و از پیراهن تیم ملی رونمایی می کنیم، بعد شما درباره حذف ایران از جام جهانی سوال کنید. من بارها گفته ام که حذف ایران از جام جهانی غیرقابل توجیه است و مبنایی ندارد.

انتهای پیام/