استان ها

بدنبال تحقق آرزوی 60 ساله ورزش گیلان در المپیک هستیم

به گزارش خبرگزاری “سرگرمی برای همه” از گیلان؛ ماریام بخشی در نشست بررسی وضعیت ورزشکاران برنده سهمیه المپیک ، تقویت وضعیت اخلاقی و روانی این قهرمانان را از اصلی ترین عملکردهای ساختار ورزش منطقه ای در ماه های آینده ارزیابی کرد. ما مسکن تهیه کرده ایم و اکنون اطمینان حاصل شده است که با همکاری استاندار محترم و رئیس سازمان برنامه و بودجه بودجه لازم قبل از اعزام به بازیهای المپیک تأمین خواهد شد.

وی با ابراز نگرانی از احتمال عدم برگزاری بازی های المپیک در بحران شیوع کرونا ، گفت که حمایت از این قهرمانان برای حضور قدرتمند در بازی های آسیایی ضروری است. “استراتژی در هر شرایطی ، حمایت از قهرمانان ورزش برای کسب مدال و ایجاد افتخار برای کشورمان خواهد بود.” ،

در این جلسه ، مشاور دکتر افتخاری کمیته ملی المپیک به حمایت روانی و مالی از روند موفقیت آمیز در بزرگترین مکان در جهان اشاره کرد. با به روزرسانی نتایج این قهرمانان ، می توان از بار روانشناختی فوق العاده المپیک کاسته و محیطی ایمن برای موفقیت در آینده را تضمین کرد.

وی در مورد روابط خوب بین رئیس کمیته ملی المپیک ، دکتر صالحی امیری و رئیس جمهور ، دکتر روحانی صحبت کرد. “ما از سهمیه المپیک بسیار حمایت کرده ایم ، بودجه خوبی دریافت کرده ایم ، قطعاً در هفته های آینده کمک خوبی به آنها خواهیم کرد.” خواهد بود.

دکتر افتخاری آموزش های ذهنی و روانی را پیش شرط رونق چنین کارزار بسیار مهمی دانست.

فاضل بازیار ، معاون توسعه ورزش اداره کل جوانان و ورزش و جوانان گیلان ، گفت که سه سهمیه گیلان در المپیک توکیو نهایی بود. ما سه سهمیه مشخص داریم: آرمین هادی پور (تکواندو) ، محمد رهبری (شمشیربازی) ، سارا بهمنیار (کاراته) و دو سهمیه. در بازی های پارالمپیک نام مهدی پور رهنما (پاراكواندو) و میثم علیپور (والیبال نشسته) داریم كه همه آنها در تاریخ ورزش گیلان بی سابقه بوده اند.

وی با تأکید بر اینکه همه کارها را برای حمایت از چنین دستاوردی انجام خواهیم داد ، افزود. “در نتیجه مشاوره ها ، مسئله اشتغال و اسکان این ورزشکاران حل شده است.” ما واقعاً سعی کردیم بار روانی آنها را برطرف کنیم تا دیگر نگران ادامه فعالیتهای ورزشی خود نباشند.

سرپرست سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان اصغر ابراهیمی که سابقه دو ساله حضور در بازی های المپیک در رشته وزنه برداری را دارد ، رفع اضطراب ورزشکاران قبل از اعزام را پیش شرط موفقیت در شرایط سخت دانست.

سهیلا یاور مسرو ، معاون توسعه ورزش بانوان در اداره ورزش و جوانان گیلان گفت: “سهمیه یک ورزشکار زن از گیلان در المپیک نیز بسیار ارزشمند است.” سارا بهمنیار ، که تنها نماینده گیلان در المپیک خواهد بود ، همزمان با تولد بانو فاطمه اهرا (A.H.O.N.) به عنوان الگوی زنان در جامعه مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

مرتضی وارزلدوست ، مدیر روابط عمومی دپارتمان جوانان گیلان ورزش ویژه ورزشی ، به مارک تجاری قهرمانان ورزشی اشاره کرد و افزود: برای ایجاد چنین مورد قابل توجه ، گاه منحصر به فردی ، علاوه بر نامگذاری خیابان محل زندگی آنها ، نام آنها نیز باید ذکر شود. ما قبل از اعزام آنها ، برنامه های ورزشی ویژه ای را برای سرپرستان آنها آماده کرده ایم و خوشبختانه رادیو گیلان و این آمادگی را اعلام کرده اند.

سیدرضا رحیمی مقدم ، دبیر شورای مطالعات استراتژیک اداره کل جوانان گیلان ورزشی ، از مقامات خواست که از ورزشکاران اعزامی به المپیک حمایت کنند. “ما باید از تمام منابع خود برای حل مشکلات این ورزشکاران استفاده کنیم تا آنها بتوانند آرام شوند. بهترین نتیجه را بگیرید

نسیم بن یعقوب ، کارشناس تیم ورزشی که در مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا مدال برنز گرفت ، گفت که توجه ویژه فرماندار در این لحظه مهم امکان پذیر است. “ارگانهای قدرتمند دولتی باید توجه ویژه ای به ورزشکاران المپیکی داشته باشند.

وی گفت: “محمدرضا خلیلی فر ، رئیس پایگاه قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان” نیز توجه به بار روانی ورزشکاران را بیش از هر مشکل دیگری مهم دانست. “ما باید تلاش کنیم امیدهای خود را برای کسب مدال در المپیک افزایش دهیم.”

4: