عمومی

تشکر ویژه رئیس کمیته ملی المپیک از رسانه ملی

با توجه به شبکه اطلاعات شبکه اطلاعات ،
به گزارش پایگاه داده سیما ، رئیس کمیته ملی المپیک دکتر سیدرضا صالحی امیر در برنامه پرسنل حضور یافت تا آخرین اقدامات انجام شده برای حمایت از ستون المپیک کشورمان را تشریح کند.

وی در ابتدا با تقدیر و تشکر از اقدامات انجام شده در رسانه ملی خصوصاً در شبکه ورزش سیما اظهار داشت: شبکه ورزش ، او تمام این مدت با ما بود.

وی در ادامه اقدامات انجام شده توسط کمیته ملی المپیک مانند راه اندازی کاروان فرهنگی المپیک ، ایجاد موزه بزرگداشت ورزش ، ایجاد مجموعه ای از تاریخ شفاهی ورزش ایران و موارد دیگر را شرح داد. روسای فدراسیون جهانی ، ما موضوعاتی خواهیم داشت که ما را به چالش کشیده اند ، مانند دوچرخه سواری ، ژیمناستیک و کاراته. در این جلسات ما مشکلات خود را حل خواهیم کرد.

آقای صالحی امیر درباره پیش بینی نتیجه اتومبیلرانی در المپیک توکیو گفت. “ستون ما انگیزه زیادی دارد ، اما نباید انتظارات را بالا ببریم.” بیش از 300000 نفر برای سهمیه المپیک کار می کنند ، فقط 11000 نفر در المپیک شرکت می کنند که از این تعداد فقط 1.300 نفر روی سکو هستند. تاکنون اتومبیلرانی ما پیروز شده است ، زیرا ورزشکاران ما در میان 11000 نفر حاضر در المپیک هستند.

وی با ابراز امیدواری برای مدال کشتی اظهار داشت: اطمینان داریم کشتی ما در المپیک توکیو بدرخشد. کاراته به اوج خود رسیده است ، ما انتظارات زیادی از این رشته داریم.

او افزود. “همه ورزشکاران در تلاشند تا ملت را شیرین کنند ، ما هنوز برنده هستیم. در حالی که بسیاری از کشورها برای بازی های المپیک رقابت می کردند ، 67 سهمیه گرفتیم.

به گفته رئیس کمیته ملی المپیک ، جوایز مدال آوران المپیک از 20٪ به دلار به یورو تغییر یافته است.