اجتماعی

جوکار: با بی توجهی به پروتکل‌های بهداشتی بحران دیگری را رقم نزنیم

رئیس کمیته امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی تأکید کرد که سلامت انسان بیش از هر چیز مهم است. “برای جلوگیری از جلسات و اجتماعات غیرضروری در این روزها ، نگهداری سوابق بهداشتی ضروری است. «

محمد صالح جوکار در گفت وگو با سرگرمی برای همه ، بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و پرهیز از سفرهای نوروزی تأکید کرد. همانطور که فرمانده کل قوا گفت ، از دستورالعمل ها و پروتکل های اعلام شده توسط ستاد ملی کرونا پیروی کنید ، این وظیفه ما است. نتیجه نهایی این است که این مسئله برای هر یک از ما مشکل ساز شده است.

او اضافه کرد. “همانطور که مقام معظم رهبری تأکید کردند که آنها سفر نخواهند کرد ، آنها از دستورالعمل های ستاد ملی ضد تاجگذاری پیروی می کنند ، ما باید او را دنبال کنیم ، پروتکل های اطلاع رسانی را دنبال کنیم.” سلامت انسان از اهمیت بالاتری برخوردار است.

نماینده مردم ایزدی در مجلس اعلام کرد که کشور حدود یک سال و نیم از این بیماری رنج می برد ، وی تصریح کرد: “ما تاکنون چندین پیام رسان را پشت سر گذاشته ایم”. در این مدت ، مردم در طول دوره مشکلات زیادی داشته اند ، از نظر روحی ، روانی تحت فشار قرار دارند. در عوض ، ما می توانیم با رعایت دقیق پروتکل های ارتباطی ، حفظ سلامتی خود و اعضای خانواده ، حداقل سعادت را برای خانواده های خود ایجاد کنیم.

او استرس داشت! “سلامت مردم اولویت اول ماست ؛ این روزها باید فاصله اجتماعی را حفظ کنیم ، از صرف وقت اضافی خودداری کنیم ، اجتماعات را برگزار کنیم تا به طور جدی پیگیری کنیم.” خوشبختانه مردم ما در این مدت آگاهانه عمل کردند ، آنها هم در زمینه بررسی پروتکل ها و هم در حمایت از گروه های آسیب دیده عملکرد خوبی در صحنه داشتند.

در پایان ، J okar اضافه کرد. “امروز ، در آستانه نوروز ، انتظار می رود که او به گونه ای عمل کند که شاهد گسترش گسترده این بیماری نباشد ، آغاز موج چهارم ، زنجیره انتقال انسان را قطع کند. “خدا نکند که مردم سال جدید را با سلامتی و با رعایت دقیق پروتکل ها و دستورالعمل های مردم آغاز کنند.

انتهای پیام: