اجتماعی

به جای پتک ترس، با امید دادن مردم را به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی دعوت کنیم

“ما نباید مردم را مجبور کنیم که قوانین را با چکش رعایت کنند ، بلکه باید آنها را دعوت کنیم تا با امیدواری آنها را دنبال کنند.”

به گزارش سرگرمی برای همه ، حسام الدین خضری پیشگیری از بیماری ها در جوامع مختلف می تواند در تغییر هزینه های فکری و مالی جامعه در جهت دیگری م effectiveثر باشد ، به طوری که به جای هزینه های پزشکی ، انرژی جوامع صرف پیشگیری و تهدیدهای متعدد و جلوگیری از آسیب می شود.

او اضافه کرد. “پیشگیری مهمترین مشکل در بیماریهای مختلف است.” ویروس کرونا دغدغه اصلی همه جوامع امروز به ویژه در ایران است ، در مورد این بیماری ، مانند سایر ویروس ها ، موضوع پیشگیری بسیار مهم است و با سیاست صحیح می توان گام های موثری در این راستا برداشت.

وی گفت: “افرادی که دارای سیستم ایمنی م effectiveثر هستند ، بدن آنها از ایمنی کافی برخوردار است ، خطر ابتلا به بیماری های ایسکمیک قلبی در آنها کمتر است ، بنابراین هرچه بیشتر سعی کنیم بدن سالم داشته باشیم ، آسیب پذیری کمتری در برابر همه بیماری ها خواهیم داشت.” ممکن می شود اصلاح عادات بد و شیوه زندگی ما را در برابر بیماری های مختلف از جمله بیماری های ایسکمیک قلب محافظت می کند.

خضری در مورد خطر افراد مبتلا به بیماریهای بزرگ گفت: فردی که بیماری اش توسط متخصص تحت نظر است ، خطر بالاتری نسبت به یک فرد عادی ندارد. اگر هورمون ها و پارامترهای بدن انسان در محدوده طبیعی و در سطح طبیعی باشند ، چنین افرادی مانند افراد عادی در معرض بیماری ایسکمیک قلبی هستند.

وی در توضیح پیامدهای روانی تاجگذاری بر افراد ، گفت: مردم ترجیح می دهند در خانه بمانند و در جلسات شرکت نکنند زیرا از دستورالعمل ها پیروی می کنند که این امر استرس زیادی را برای آنها ایجاد می کند.

“به عنوان یک کارمند بهداشت ، من آموخته ام که به جای اصطلاحات پزشکی ، ما باید با مردم به زبان خود آنها صحبت کنیم تا آنها بتوانند درک کنند.” به دلیل پیچیدگی زندگی افراد ، LM می تواند تأثیر بسزایی در رهایی از افسردگی داشته باشد. رسانه ها اکثر صاحبان رسانه ها آموزش پزشکی ندارند و پزشکان تحصیلات رسانه ای ندارند. به همین دلیل ، مشکلاتی در مورد اطلاعات کرونا وجود دارد که نتایج مطلوبی ندارند. LM های رسانه های خارجی که در تیترهای تاج گذاری می بینم آنقدر شدید یا تلخ نبودند که باعث افسردگی شوند. ما نباید مردم را مجبور کنیم که قوانین را با چکش رعایت کنند ، بلکه باید آنها را دعوت کنیم تا با امید از آنها پیروی کنند.

خضری تأکید کرد. سیاست سلامت موضوعی چند وجهی و چندوجهی است. کشورهایی که سیاست های بهداشت عمومی و چشم اندازهای بهداشتی خوبی را برای مردم خود ، مانند آلمان ، با دقت و پارامتر تعریف کرده اند ، موفق شده اند.

وی اشاره کرد. در مورد این نسخه

کارگر پزشکی ادامه داد. نسخه های جدیدتر Corona ، حتی اگر خطرناک باشند ، با مدیریت صحیح قابل کنترل هستند. در کشورهای دیگر ، رکورد مرگ توسط نسخه دلتا شکسته نشد و به تاثیر مدیریت بر کنترل اشاره کرد.

خضری در یکی از برنامه های تلویزیونی صحبت کرد: کورتیزول برای بدن مفید است ، اما اگر بیش از حد در بدن دفع شود ، می تواند مشکلاتی ایجاد کند. ” با شیدایی و استرس زیاد ، ما کورتیزول بدن خود را افزایش می دهیم و با این هورمون با باکتری های مفید بدن مبارزه می کنیم. وقتی در یک محیط شلوغ قرار داریم ، هنگامی که می خواهیم دستان خود را به سمت ورودی ویروس حرکت دهیم ، مانند چشم ها ، بینی و دهان ، و در شرایط عادی ، نیازی به ضدعفونی مداوم دست ها نداریم. به بیهوده این فقط استرس ما را افزایش می دهد.

انتهای پیام: