ورزشی

جمله‌های طنز شنونده‌ها درباره‌ی جام‌جهانی کتاب می‌شود

تهیه کننده برنامه «ده بیست و دو» گفت: قرار است بهترین جملات طنز مخاطبان با موضوع جام جهانی در کتاب منتشر شود.

به گزارش سرگرمی برای همه، به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، همزمان با آغاز جام جهانی فوتبال 2022 قطر، این شبکه رادیویی مسابقه طنز جام جهانی 22 کلمه ای با عنوان “ده بیست و دو” را پخش می کند. این ویژه برنامه از 25 خرداد از رادیو صبا پخش می شود.

تهیه کننده این برنامه آزاده شاهرخ آنلاین گفت: این نمایش با تمرکز بر جام جهانی 2022، در قالب یک مسابقه کمدی ورزشی از جام جهانی استقبال می کند.
در طول این برنامه از بینندگان خواسته می شود روزانه 22 کلمه جوک جام جهانی بسازند و یک متن طنز با موضوع جام جهانی را به سامانه پیامکی 300001022 ارسال کنند. در زمان پخش برنامه که هر شب ساعت 20 است، این متن های طنز به نام فرستنده خوانده می شود و در پایان جام جهانی به بهترین متن های ارسالی جوایزی اهدا می شود.
شاهرخ آنلاین درباره دیگر قسمت های این برنامه افزود. «مسابقه پیامکی و تلفنی، حواشی جام جهانی و شوخی با اخبار جام جهانی» بخشی از این برنامه است.

وی در مورد قسمت های مختلف این برنامه توضیح داد. در این برنامه مسابقه ای با موضوع ورزشی داریم که در شهر دنیا برگزار می شود. نیمه اول به صورت پیامکی است که مخاطبان با ارسال یک جمله طنز 22 کلمه ای درباره جام جهانی در آن شرکت می کنند. در نیمسال دوم از بین ارسال کنندگان جملات طنز برای شرکت در مسابقه تلفنی سه نفر انتخاب می شوند که شامل «گزارش فوتبال، حدس، سؤال و 22 پرسش و پاسخ درباره باشگاه ورزشی» خواهد بود. به شرکت کنندگان داده می شود.طراحی شده است.
یکی از قسمت های این مسابقه یک سوال و 22 پاسخ است که شرکت کنندگان باید به یک سوال 22 به عنوان مثال اسامی 22 تیم ورزشی فوتبال پاسخ دهند.
تهیه کننده «بیست و بیست و دو» ادامه داد. «در بخشی از این برنامه میثم کریمی با نگاهی طنز و شوخی به ارائه اخبار جام جهانی می پردازد و در بخشی دیگر محمدرضا پشوتان; به محافل جام جهانی می پردازد.
او اضافه کرد: محمد یوسف بیاتی پس از بازی در «وقت اضافه» یکی از مشکلات و معضلات فوتبال را زیر ذره بین فیلم «ده بیست و دو» می برد، در این بخش طنز تلخی را می شنویم.
شاهرخ آنلاین در پایان این خبر از انتشار جملات طنز از مخاطبان در قالب کتاب خبر داد و گفت: «بعد از جام جهانی بهترین جملات طنز ارسالی مخاطبان با موضوع جام جهانی این خواهد بود: به صورت کتاب حاوی 1022 جمله طنز و توسط فرستندگان منتشر شده است.بهترین جملات طنز باید امتیازدهی شود.
مسابقه «ده بیست و دو» هر شب ساعت 20:00 از رادیو صبا به تهیه کنندگی آزاده شاهرخ آنلاین و مهدی پر و حمید پارسای روی آنتن می رود.

انتهای پیام