اجتماعی

جمع آوری ۱۰ هزار معتاد متجاهر در تهران/پیگیری جمع آوری کودکان کار در محله هرندی

استاندار تهران با تأکید بر پیگیری جمع آوری کودکان شاغل در پایتخت ، به ویژه در منطقه هرند ، از جذب 10 هزار معتاد به مواد مخدر و بازداشت آنها در اردوگاه های مختلف خبر داد.

عیسی فرهاد در مصاحبه با سرگرمی برای همه وی در تشریح روند اجرای برنامه جمع آوری کودکان معتادان متجاهر و کودکان کار در تهران گفت: “جمع آوری معتادان متجاهر همچنان ادامه دارد ، از وضعیت خوبی برخوردار است ، بنابراین بیش از 10 هزار نفر در اردوگاه های مختلف منطقه جمع شده اند. ذخیره شده در استان تهران ؛ البته ، بهزیستی بر این موضوع نظارت می کند ، و جمع آوری توسط پلیس انجام می شود. به طور کلی ، برنامه به خوبی پیش می رود.

او افزود. “در مورد کودکان کار ، اقدامات رفاهی نیز مطلوب است. کار همچنان ادامه دارد.” بهزیست در حال حاضر اقدامات لازم را برای حدود 100 كودك ساكن كه خانواده های آنها به آنها نرسیده و بیشتر آنها شهروندان سایر كشورها هستند ، انجام می دهد.

او ادامه داد. ستاد ویژه ای در منطقه هرند تشکیل شد که متولیان آن در آژانس های مختلف سیاسی و اجتماعی استانداری یافت می شدند. توافق نامه ای برای ادامه کار با شهرداری تهران منعقد شده است. از طرف دیگر ، خوشبختانه ارتش پیامبر اعزام شده است ، فعالیت می کند ، سازمان تبلیغات نیز در حال استفاده برای استفاده از توانایی های ائمه است و دانشجویان جوان نیز در آنجا حضور دارند. بدون تردید ، در زمینه هایی مانند اشتغال که کمیته امداد ، اداره کار و وزارت صمت باید در آن دخیل باشند ، کار ویژه ای باید انجام شود.

استاندار تهران تأکید کرد. شهروندان تهرانی باید متقاعد شوند که برنامه جذب معتادان متجاهر ، کودکان کار ، به ویژه در منطقه هرند به طور جدی اجرا می شود و اجازه نمی دهیم این شهر چهره خود را دوباره تغییر دهد.

انتهای پیام: