اجتماعی

گزارشی ازشیوع کرونای انگلیسی بین معتادان نداریم/جمع‌آوری معتادان متجاهر شرق و غرب پایتخت

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان تهران با تشریح آخرین وضعیت برنامه جذب مواد مخدر در رابطه با شیوع دین انگلیس در میان معتادان ، گفت: “ما گزارشی در مورد شیوع دین بریتانیا نداریم. در میان معتادان به مواد مخدر.

مصطفی هادی زاده در مصاحبه با سرگرمی برای همه وی با اشاره به ادامه برنامه جمع آوری مواد مخدر در شهرستان به ویژه در مناطق شلوغ مرکزی با تأکید بر مشکلات شوشا ، مولوی و شهید هرند گفت: تصمیم شورای هماهنگی امور خارجه از طرف دادستانی برای استفاده هرچه بیشتر از فضای موجود البته در این زمینه همکاری سازمانهای عضو نیز خوب است.

وی با بیان اینکه معتادان به مواد مخدر می توانند حدود سه یا شش ماه در مراکز نگهداری شوند ، گفت: به دلیل شرایط قلبی عروقی ، ستاد تاج ملی تصمیم گرفت معتادان را تا یک سال در مراکز نگهداری کند

هادی زاده ادامه داد. “با توجه به شیوع بیماری عروق کرونا ویروس در سال 1999. برنامه جمع آوری دارو از 29 مه و در سال 1999 آغاز شد. جمع آوری معتادان و آزمایش PCR و قرنطینه از 30 مه آغاز شد. ” دستگیری برخی از این معتادان به مواد مخدر اکنون پایان یافته است ، و دیگر نمی توانیم آنها را به طور قانونی نگه داریم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران افزود. دادستانی همچنین موظف است کسانی را که خانواده دارند به خانواده های خود تحویل دهد ، در حالی که کسانی که خانواده یا پناهگاه شبانه ندارند سعی در تنظیم شب دارند. پناهگاه و پناهگاه. ” حالا تفاوت در این است. در گذشته معتادان متجاهر پس از سه ماه بازداشت آزاد می شدند اما اکنون افرادی که مدت یک سال بازداشت مستمر آنها به پایان رسیده است (چون نمی توانند یک روز در بازداشت باشند) پس از یک سال به طور خودکار آزاد می شوند.

هادی زاده افزود. “رویکرد جدید دادستانی تهران این است که معتادان متجاهر باید آرام آرام به خانواده هایشان یا پناهگاه ها و پناهگاه های شبانه تحویل داده شوند تا آنها به مراکز سابق خود برنگردند.”

به گفته وی ، پروژه جمع آوری معتادان متجاهر در شرق و غرب تهران ادامه دارد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان تهران در پاسخ به این س whetherال که آیا گزارشی از شیوع کرون انگلیس در بین معتادان به مواد مخدر گزارش شده است ، اظهار داشت: “ما گزارشی در این باره نداریم. از آنجا که آنها به مدت 14 روز قرنطینه شده اند ، اگر کسی در شرایط بحرانی باشد ، به یک مرکز پزشکی اعزام می شوند.

هادی زاده گفت: میزان بیماری های قلبی عروقی در بین معتادان به مواد مخدر سه تا شش درصد است.

انتهای پیام: