عمومی

جزئیات مرحله دوم آزمون منصب قضاء

با توجه به پایگاه داده شبکه اطلاعات ،

طبق اعلام سازمان سنجش و آموزش کشور ، این سازمان در اطلاعیه های تفصیلی آزمون تشریحی (نوبت دوم) ، استخدام عمومی دادگستری را در سال 1399 اعلام کرد.

در این اطلاعیه ، در مورد نحوه و زمان گرفتن کارت برای شرکت در آزمون تشریحی (مرحله دوم) ، در استخدام عمومی سمت قاضی دادگستری ، سال 1399 ، آمده است: امتحان نظرسنجی آموزش کشور در www.sanjesh.org در دسترس خواهد بود.

برای شرکت در آزمون ، جلسه آزمون ، متقاضیان باید در تاریخ فوق با مراجعه به پورتال اطلاعات فوق الذکر ، مشخصات سند هویت (نام ، نام خانوادگی ، شماره ملی ، تاریخ تولد و غیره) یا اطلاعات ثبت نام را ذکر کنند. (شماره پرونده و کد پستی و غیره) کپی کارت شرکت در آزمون را تهیه کنید و بر اساس آدرس مشخص شده در کارت شرکت در آزمون ، در منطقه مربوطه امتحان کنید.

بر اساس این اطلاعیه ، برای شرکت در جلسه آزمون ، همراه داشتن کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس اصلی ، برای ارائه آن ضروری است. همچنین باید محتویات راهنمای آزمون را با دقت بخوانید.

علاوه بر این ، در صورت مغایرت با محتوای کارت شرکت در آزمون ، متقاضیان باید موارد زیر را انجام دهند:

با توجه به اطلاعات مندرج در کارت شرکت در آزمون ، اگر متقاضیان مغایرتی در اطلاعات کارت شرکت در آزمون مشاهده کردند ، لازم است پرونده یا پرونده ها در روز پنجشنبه 30 بهمن ماه ساعت 8 اصلاح شود. 30 تا 12 00 و 14 بعد از ظهر 00 تا ساعت 17:00 با شماره تلفن 36182160-026 تماس بگیرید (واحد رفع نقص کارت در سازمان سنجش آموزش کشور).

علاوه بر این ، آزمون بطور انحصاری در صبح جمعه 22 مارس سال جاری در تهران برگزار می شود.