اجتماعی

اعتراضات به آزمون نظام مهندسی در حال رسیدگی است

برخی از شرکت کنندگان در امتحان پذیرش تخصص سازمان سیستم فراسرزمینی ذکر کردند که آنها دارای تعدادی از موارد هستند که در آن معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان می کند که جلسات متعددی با کارشناسان برای بررسی شکایات برگزار شده است. در صورت ضایع شدن حقوق کسی ، می توان آن را بازیابی کرد.

به گزارش سرگرمی برای همه ، آزمون پذیرش مهندسان سازمان نظام مهندسی که قرار بود در مارس سال گذشته برگزار شود ، به دلیل تاجگذاری به تعویق افتاد و در سپتامبر تا سپتامبر سال جاری برگزار شد. در این رابطه ، برخی از شرکت کنندگان به سرگرمی برای همه گفتند که تعدادی از سوالات اشتباه ، غیرقابل درک ، از آنها شکایت دارند. شرکت کنندگان خاطرنشان می کنند که در تاریخ 3 دسامبر ، مانیفر ، مدیرکل دفتر مقررات ملی ساختمان ، قول داد که موضوع را بررسی کند ، اما نتیجه ای نداشت.

ما این موضوع را با معاون وزیر مسکن و ساخت و ساز محمود محمودزاده مطرح کردیم که وی گفت: “تاکنون 10 تا 15 جلسه با نمایندگان گروه های معترض شرکت کننده در آزمون سیستم مهندسی و فردا بعد از ظهر با تمام نمایندگان شرکت داشته ایم.” من یک جلسه برگزار می کنم ، ما مسائل را به جلو می بریم.

او اضافه کرد. “البته هر ساله ، بعد از امتحان ، برخی از مردم س askال می کنند.” تصورات مختلفی در این زمینه وجود دارد که مرتب شده اند و اکنون نیز همان است. طبق گفتگوهای اخیر ما با این افراد ، در بعضی موارد آنها حق داشتند و در برخی دیگر نه. س inال موجود در منبع می تواند دو نوع پاسخ داشته باشد که سعی کردیم به طور خلاصه به نفع متقاضیان باشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی اشاره کرد. “توسعه شهری ، نقشه برداری و ترافیک انجام شده است.” هر یک از داوطلبان شرکت کننده می توانند موضوع یا اعتراضی را مطرح کنند که به تفصیل در مورد آن بحث شده است.

محمودزاده با اعلام اینکه طرفدار یا ضرر تحقیق نیستیم ، گفت. “اگر هر طرف درست باشد ، طبیعی است که این موضوع مورد بررسی قرار گیرد ، اما در هر صورت ، اگر موضوع درست باشد ، تغییری در نتیجه ایجاد نخواهد شد.”

وی تأکید کرد. مهندس اسلامی ، وزیر راه و شهرسازی از حساسیت خاصی در این زمینه برخوردارند به طوری که حقوق هیچکس پایمال نمی شود. گروه های مختلفی در آزمون وجود دارد که نیازی به طرح س questionsال ندارند. بنابراین وقتی بعضی از افراد از امتحان شکایت می کنند ، گروه سوم برای مطالعه می آیند. در هر آزمون تعدادی س difficultال دشوار وجود دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه در نتیجه آخرین معاینه امتیازات بالاتر از 92 درصد داریم ، گفت: “امتحانات برای اطلاعات تخصصی مختلف طراحی شده است ، همه با هر توانایی حرفه ای در آزمون شرکت می کنند. یکی از مشکلات اصلی امتحانات این است که هیچ مصالح ساختمانی ملی در دانشگاه ها ساخته نمی شود. بنابراین برخی از س questionsالات با دوره های دانشگاه متفاوت است. آنها باید به طور خاص در این قوانین آموزش ببینند. قانونگذار می گوید داوطلبان باید سه سال آموزش حرفه ای داشته باشند تا از تجربه و مشکلات اجرایی استفاده کنند.

محمودزاده اظهار داشت. وزارت راه و شهرسازی در آزمایش سیستم مهندسی وسواس زیادی دارد. با این وجود افراد می خواهند وارد شغلی شوند که ارتباط مستقیمی با زندگی و دارایی افراد دارد. به عبارت دیگر ، سیستم مدیریت به عنوان نماینده مشترک افراد در زمینه های مختلف ، باید اطمینان حاصل کند که افرادی که این حرفه را می پذیرند ، صلاحیت های لازم را برای ورود به بازار واقعی دارند.

یادآوری کرد. ورود به حرفه مهندسی در ایران در مقایسه با سایر کشورها بسیار آسان است ، هیچ کس در هر جای دنیا نمی تواند به این راحتی وارد بازار حرفه ای شود. این امر به این دلیل است که کسانی که مجوز دریافت می کنند ارتباط مستقیم با جان و مال مردم دارند. صحت آزمون به آن بستگی دارد.

انتهای پیام: