حوادث

جزئیات جنایت هولناک خواهر و برادری با اغفال دختران فراری

فرمانده انتظامی تهران بزرگ جزئیات دستگیری برادر و خواهرش را که قصد فریب دختران متواری و کشتن یکی از آنها را داشتند، تشریح کرد.

به گزارش سرگرمی برای همه، سردار حسین رحیمی درباره اطلاعیه های پلیس مبنی بر انتخاب اسامی واحدهای صنفی در قالب پنجاه و یکمین مرحله طرح رعد گفت. مورد.” برابر دستورالعمل ها و مقررات کشور است. استفاده از اسامی محلی، قومیت و … هیچ منعی ندارد، اتفاقاً به نظر ما اقوام محترم قابل توجه هستند، باید به آنها توجه کرد.

رحیمی در پاسخ به سوالی درباره جنایت هولناکی که دو شب پیش در منطقه مرکزی تهران کشف شد، گفت: آنچه تاکنون حاصل شده این است که برادران و خواهران دختران جوان را با کشاندن آنها به خانه هایشان، سرقت، آزار و اذیت و حمله به آنها فریب داده اند.

رحیم افزود. «بررسی این موضوع پس از مشکوک شدن مأموران به این افراد آغاز شد، با رفتن به محل، آنها از یک جنایت وحشتناک عقب نشینی کردند و معلوم شد که این افراد مدتی پیش دختر جوانی را کشته اند تا جسد او را نگه دارند. در همان خانه.” در بازرسی از خانه دختر جوانی که وضعیت خوبی نداشت و در کمد حبس شده بود کشف شد.

او به رحیم گفت که به نظر می رسد این افراد می توانند جنایات دیگری نیز مرتکب شوند. به همین دلیل این پرونده به پلیس پیشگیری گزارش شد، در حال بررسی است.»

وی در پاسخ به این سوال که آیا در این پرونده احتمال قتل زنجیره ای وجود دارد یا خیر؟ او گفت. این احتمال وجود ندارد؛ جرایم دیگر به معنای احتمال حمله یا سرقت توسط افراد دیگر است.

رحیمی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت دخترانی که به تهران گریخته اند، گفت: طی سه ماه اخیر نه در صورت فرار، بلکه در صورت مفقودی در پلیس تهران اعتراض خود را آغاز کرده ایم. ارائه می شوند. پس از این اقدام پرونده های بسیاری از مفقودین مشخص شد چرا که کار یافتن و یافتن آن فرد از لحظه انتشار خبر ناپدید شدن آغاز می شود.

انتهای پیام: