حوادث

سردار رحیمی: هزینه جرم برای برخی از مجرمان کاهش پیدا کرده است

فرمانده پلیس تهران بزرگ بر ضرورت برخورد آشکار ، جدی و قاطع با برخی از جنایتکاران تأکید کرد و از دستگاه قضایی خواست با این افراد به روشنی ، جدی و قاطع برخورد کند.

به گزارش سرگرمی برای همه: سردار حسین رحیمی صبح امروز در مراسم تشییع جنازه عبدالاببر مختوم نژاد ، سرباز وظیفه پلیس پایتخت که توسط یکی از جنایتکاران مورد ضربات چاقو قرار گرفت ، در مقر فاتب گفت. “امنیت و ایمنی زندگی بشر ، که همیشه وجود داشته است.” از سوی دیگر ، قانون شکنانی هستند که همیشه سعی می کنند آرامش جامعه را بر هم بزنند. در این شرایط ، افراد بزرگ و ایثارگری وجود دارند که از صلح و امنیت خود برای تأمین صلح و امنیت می گذرند. آنها کم نیستند.

وی تصریح کرد که افسران پلیس با جان خود در برابر توطئه ها مقاومت می کنند. در 29 اوت ، دو نفر از نیروهای پلیس کشته شدند ، یکی از تهران و دیگری از دزفول.

فرمانده پلیس تهران بزرگ خواستار برخورد شفاف ، جدی و قاطع با برخی از جنایتکاران شد. نمایندگان وی گفت: “آیا این چنین نیست ، من از قوه قضائیه می خواهم که با این افراد قاطعانه رفتار کند تا ارزش جنایات آنها افزایش یابد.
رحیمی ادامه داد. سارقان ، جنایتکاران و سارقان باید بدانند که نیروهای پلیس در برخورد با جنایتکاران ، افراد ناامن تردید نمی کنند ، تمام تلاش خود را می کنند تا در میدان حضور داشته باشند تا امنیت و آرامش مردم تامین شود.

فرمانده پلیس تهران بزرگ درباره اسب شهید مختومنژاد گفت. این شهید صادق ، پس از زخمی شدن و خونریزی شدید ، ده ها متر با جسد چاقو راه رفت ، با جنایتکار رفت ، او را ترک نکرد ، تا زمانی که زنده بود ، جنایتکار فرار کرد.

رحیمی با بیان اینکه شهید مختوم نژاد پس از انتقال به بیمارستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد ، افزود. امروز حداقل درخواست ما از قوه قضائیه این است که این جنایتکار را به دار آویخت تا دیگر جنایتکاران فکر نکنند که آنها می توانند کوچکترین نقض دستور مامور امنیتی را داشته باشند.

به گفته رحیمی ، مختوم نژاد ده جزء از قرآن کریم را حفظ کرد.

در این مراسم ، رحیمی تأکید کرد که پلیس سربازان دولتی هستند ، آنها حتی به قیمت جان خود عقب نشینی نمی کنند تا آرامش مردم تامین شود.

به گزارش سرگرمی برای همه ، عبدالاببر مختوم نژاد پلیس متولد سال 2001 در گنبد استان گلستان بود که روز شنبه در درگیری با یک جنایتکار کشته شد و پیکر وی امروز به خاک سپرده شد.

انتهای پیام: