حوادث

برای انتقام گیری سردار دلها و شهید فخری زاده صف بسته ایم

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه نیروی پلیس از مردم است ، برای افرادی است که در خدمت مردم هستند. “مردم انتظار از مجمع انقلاب انتظار دارند قوانینی برای جلوگیری از سرقت ، مانند سرقت وضع کند.”

به گزارش سرگرمی برای همه ، سردار باید به رضا بگوید وی در مراسم معارفه فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به موقعیت این کشور در طول انقلاب گفت: دولت قزوین 3500 نفر ، بیش از 7000 جانباز و 609 مبارز گرانقدر آزادی را به قتل رساند. ، لشگری و حجت الاسلام ابوترابی نیز از این منطقه به شهادت رسیدند.

او اضافه کرد. “امروز ما در سوگ شهادت دانشمند برتر کشور عزاداریم. همه ما در صف کسانی هستیم که برای انتقام عنکبوت Delha ، شهید فخری زاده صف کشیده ایم. خداوند عاملان قتل این عزیزان را مجازات کند. درود بر همه م ofمنان باد.”

رضا بعدا گفت. “نیروی پلیس از مردم است ، برای مردم است ، در خدمت مردم است ، که برای ما افتخار است. به گفته مقام معظم رهبری ، نیروی پلیس مظهر اعتبار کشور است ، این باعث افتخار ماست ، ما باید صادقانه از این عناوین ارزشمند دفاع کنیم ، به عنوان سرباز در خدمت مردم باشیم.

جانشین فرمانده ناجا اعلام کرد. وی افزود: ویژگی بزرگ نیروی پلیس این است كه آنها كارهای زیادی برای انجام دادن دارند ، مأموریتهایی برای خدمت به مردم جامعه دارند ، در همه جبهه ها در تمام مناطق اجتماعی و مرزی و نقش 24 ساعته در كل جغرافیای مقدس ایران اسلامی دارند. و او رئیس امنیت کشور است ؛ وی خود را فرمانده کل ایجاد امنیت در کشور می داند.

او اضافه کرد. وی افزود: امروزه به دلیل شیوع تاج ، همه دستگاه ها در ارائه خدمات بسته و محدود هستند كه این امر مسئولیت پلیس را دو چندان كرده است ، بنابراین م effectiveثرترین م componentلفه امنیت ملی نیروی انتظامی است كه در كنار سایر دستگاه ها به طور مثر مأموریت هایی را انجام می دهد.

رضا افزود. “ویژگی های قوی این سازمان خستگی ناپذیری و غیر منتظره بودن پرسنل امنیتی انقلابی ، سربازان است. بنابراین مردم با توجه به این م componentلفه این سازمان را دوست دارند ، با رعایت قوانین و مقررات به آن احترام می گذارند و استان کازوین یکی از مناطقی است که حداکثر همکاری را با مردم و پلیس دارد.

او ادامه داد. م nextلفه بعدی موفقیت منطقه حمایت مسئولان و شورای امنیت است. در سال 1998 ، وقتی شرور ستمکاران به کشور تحمیل شد ، درک بالای مردم استان ، حمایت شورای امنیت که یکی از نقاط ارزشمند استان محسوب می شود ، در خنثی سازی استان ها نقش داشت.

جانشین فرمانده ناجا ادامه داد. نیروی انتظامی طبق وظیفه خود ، در چارچوب قانون خود را با نیازهای لازم و موقعیت اجتماعی تنظیم می کند. نقض امنیت یک خط قرمز است ، هر جا که امنیت و آرامش یک فرد یا خانواده در جامعه به خطر بیفتد ، پلیس بلافاصله مانند عقابها در صحنه حاضر می شود و قانون را اجرا می کند. یکی از این نبردها مبارزه با اراذل و اوباش است. شناسایی افراد در اسرع وقت شروع می شود ، و آنها از طریق اطلاعات موجود هر از گاهی ذخیره می شوند.

رضا با اشاره به اولویت های نیروهای پلیس گفت: وی افزود: “پس از بحث امنیتی ، اولویت پلیس برخورد با اراذل و اوباش است كه برای ما جدی است. ما تحت هیچ شرایطی تسلیم نخواهیم شد.” این تصمیم برای ما معتبر است ، برای ما همیشه واجب است. مهمترین نکته میزان تأکید فرمانده کل قوا است. بر این اساس ، اردوی راهزنان در طول هفته به طور منظم در جمهوری برگزار می شود.

او اضافه کرد. “مسئله دوم ما مسئله مجرمان فراری است که فعالیت های ضد اجتماعی انجام می دهند. این یکی از خطوط قرمز ما در قالب مدیریت موزاییک در همه دسته های استقرار پلیس است. این یکی از بخشهای اصلی است که از جرایم دیگر جلوگیری می کند. :

رضا افزود. “با توجه به اینکه هر روز یک شورش به کشور وارد می شود ، امروز اشراف اطلاعاتی یکی از اهداف مدیریت استراتژیک جامعه است. تمام تلاش های پلیس همه این وسوسه ها را خنثی می کند.”

وی با اشاره به کشف بیش از 720 تن دارو در هشت ماهه سال جاری که 30 درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل است ، اظهار داشت: “برخورد با معتادان به مواد مخدر ، جمع آوری آنها در دستور کار ما قرار دارد ، پلیس قادر است در کمتر از 72 ساعت کل کشور را از وجود معتادان پاک کند ، اما برای این منظور ما به مکانیسم های جمع آوری نیاز داریم.

رضا با اشاره به اصول ساخت و ساز و ارائه آنها برای جلوگیری از سرقت گفت: “یکی از نگرانی های جدی مردم سرقت است که با بیش از 93٪ جرایم مرتبط است.” رعایت اصول پیشگیری از سرقت در ساخت و ساز بسیار مثر است ، ما پروژه های جدی را در این زمینه آغاز کرده ایم.

او اضافه کرد. وی ادامه داد: مردم انتظار دارند مجلس یازدهم قوانینی را تصویب کند که مجازات های پیشگیرانه دارد تا زندان ها دیگر پر از زندانی نباشند و از این طریق به موقع پیشگیری و اقدام می کنند. علاوه بر این ، همکاری مردم با نگهبانان محله ، نگهبانان عادی و … می تواند اجزای پیشگیری از سرقت را به طور جدی راه اندازی کند.

رضا با اشاره به فعالیت های بیش از دو سال سردار حاجیان ، فرمانده نیروی انتظامی در استان قزوین گفت: کرد:

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، وی همچنین با اشاره به فعالیت های سردار ابراهیمی گفت: “سردار ابراهیمی از افسران باسواد و باتجربه سازمان ، جانشین حقوقی استان آذربایجان غربی بود.” ایالت آذربایجان غربی به دلیل وسعت مناطق مختلف اجتماعی و سیاسی و … از تنوع قومی و مذهبی زیادی برخوردار است که البته سردار ابراهیم در این زمینه بسیار موفق است ، امیدواریم که بتواند مسیر مستقر را طی کند.

انتهای پیام: