حوادث

تکلیف منع تردد و سفر در تعطیلات پیش‌رو/واکنش پلیس به قطع برق چراغ‌های ترافیکی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گفت که وضعیت محدودیت ها یا ممنوعیت های سفر در تعطیلات 4 ژوئن در نظر گرفته شده است ، نظر رئیس ستاد Korona وزارت بهداشت است. چراغ های راهنمایی و رانندگی را از برق شهر جدا کنید تا در صورت قطعی برق ، هیچ مشکل ترافیکی یا تقاطع در گذرگاه ها ایجاد نشود.

به گزارش سرگرمی برای همه ، سردار سید کمال هادیانفر در چارچوب پنجمین رزمایش ارتقا capacity توان عملیاتی خودروهای پلیس راهور ناجا که صبح امروز در شهر آزمون برگزار شد ، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: “این تمرین در سال 1998 آغاز شد ، امروز مرحله پنجم به پایان رسیده است ، یکی از ارکان آن مدرن سازی و مدرن سازی قدرت خودرو است.

وی در مورد کیفیت وسایل نقلیه اضافه شده به ناوگان پلیس در طول تمرین ، گفت. دولت در سال 1999 گفت: “تمام اتومبیل های دارای شماره 1400 باید با استاندارد یورو 5 مطابقت داشته باشند.” این یک مصوبه است. ” بنابراین این ماشین ها همه ایمن هستند.

او افزود. “در همان زمان ، ما از وسایل نقلیه ایمن تری در شهرها مانند وسایل نقلیه شاسی بلند برای مأموریت های تاکتیکی جاده ای ، وسایل نقلیه مانند پژو 207 و غیره استفاده می کردیم.” طبق مطالعه ای که در کشورهای اروپایی انجام شده است ، از چنین دستگاه هایی نیز استفاده می شود.

رئیس پلیس راهور ناجا همچنین گفت که برخی از خدمات در وب سایت راهور 120 ارائه نمی شود. “برخی از سرویس های این سایت به دلایل امنیتی به طور موقت به حالت تعلیق درآمده است. ما در حال تلاش برای انتقال این سرویس ها به سایر نرم افزارها هستیم و این خدمات به زودی در دسترس خواهند بود. “با حل مشکلات ، در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

هادیان فر با اشاره به رفتار الکترونیکی قوانین راهنمایی و رانندگی گفت:

هادیان فر همچنین در مورد خدمات شماره گذاری آنلاین گفت. “به طور کلی ، ما سعی می کنیم تعداد سرویس های از راه دور را به بیش از 90٪ این عملیات از راه دور برسانیم ، فقط 8-10٪ آنها بصورت حضوری انجام می شود که خوشبختانه خوب است. زیر ساخت. “از این نظر فراهم شده است ، ما به زودی آن را در سراسر کشور اجرا خواهیم کرد. این پروژه در حال حاضر به صورت آزمایشی در چندین مرکز در حال اجرا است.

پلیس از وزارت نیرو تقاضای چراغ راهنمایی می کند

هادیان فر در پاسخ به سوال سرگرمی برای همه در مورد قطعی برق در تهران گفت: قطع برق و تأثیر آنها بر چراغ های راهنمایی اعلام شده است. ببینید ، فقط در تهران 6000 تقاطع داریم ، جایی که در این تقاطع ها چراغ راهنمایی وجود دارد ، اگر می خواهیم برق را قطع کنیم ، باید برای هر تقاطع دو افسر مستقر کنیم ، این بدان معنی است که فقط 12000 سرباز ما باید در ما مستقر شوند تقاطع ها ، که امکان پذیر نیست: باید یک منطقه باشد و به طوری که کل منطقه توسط سوئیچ برق از بین نرود ، ما با قطعی مواجه هستیم.

او افزود. “ما عادت کرده ایم که در تقاطع ها به چراغ راهنمایی توجه کنیم ، بنابراین باید در این مورد فکر کنیم.”

الزام به ممنوعیت سفر و مسافرت در تعطیلات آینده

هادیان فر همچنین در مورد آخرین وضعیت سفر تعطیلات 14-15 ژوئن گفت. “هنوز تصمیمی اتخاذ نشده است ، اما با توجه به اینکه این تعطیلات جمعه ، شنبه و یکشنبه است ، معمولاً پنج شنبه است. البته ، ما مشمول اطلاع رسانی در این زمینه هستیم که ما مجری هستیم. تاکنون هیچ چیزی در این زمینه به ما اطلاع داده نشده است. فکر می کنم در جلسات آینده تصمیم گیری شود.

وی همچنین به اجرای برنامه ممنوعیت تردد در شب ، برنامه محدودیت های سفر بین شهری اشاره کرد. “خدا را شکر شهرهای سرخ ما کوچک شده اند ، اما هنوز محدودیت های سفر در شهرهای نارنجی قرمز وجود دارد.” البته محدودیت برای همه شهرها مربوط به عید سعید فطر است ، دیگر این قانون اعمال نمی شود ، بنابراین در حال حاضر محدودیتی در سفر به شهرهایی با وضعیت زرد وجود ندارد. این طرح ممنوعیت تردد در شب در تمام شهرها از ساعت 10 شب تا 3 بامداد اجرا می شود.

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به برنامه عفو اواخر ، گفت. به پیشنهاد پلیس و موافقت پارلمان جنایی ، تا سال 1999 به حالت اولیه خود بازگشت. به هر حال مشمول جریمه مضاعف نیست ، اما این عفو ​​تا ژانویه سال جاری دو برابر خواهد شد. “و جریمه های دیررس افزایش می یابد ، بنابراین پلیس به رانندگان توصیه می کند که جریمه های خود را زودتر پرداخت کنند.

وی در مورد توقیف خودروها به دلیل جرائم مجرم گفت: “در گذشته ، سقف جرایم یک میلیون درام بود ، اما ما به شرکای خود تأکید کردیم که هیچ خودرویی را تا سقف 3 میلیون درام جریمه نکنند.”

هادیان فر با رد برخی شایعات در مورد جریمه رانندگی ، تأکید کرد. “هیچ یک از حقوق افسران پلیس با جرم ارتباط ندارد. دولت هیچ تصوری از سودگرایی در اعمال جریمه ها ندارد. هدف جلوگیری از جریمه است. “

انتهای پیام: