علمی و پزشکی

تولید دو داروی جدید برای نخستین بار در شرکت داروسازی سها هلال احمر

رئیس جمعیت هلال احمر از تولید دو داروی جدید در شرکت داروسازی سها خبر داد.

به گزارش سرگرمی برای همه؛ دکتر کریم همتی در خصوص روند تولید دارو در بین جمعیت هلال احمر گفت: شرکت داروسازی سها در راستای توسعه و تحقیق در صنعت داروسازی برای تولید محصولات ضددرد جدید ضد دیابت از جمله چندین محصول گیاهی در لیست محصولات تحقیقاتی. سها افزود.

او اضافه کرد. بدیهی است که تولید محصولات جدید زمان‌بر است که دلایل اصلی آن مطالعات پایداری، بهینه‌سازی فرآیندها، تولید مواد اولیه از منابع تایید شده برای تولید دسته‌های صنعتی و فرآیند نسبتا طولانی به دست آوردن مجوز غذا و اداره دارو.” اما امیدواریم این داروها به زودی منتشر شوند.

رئیس سازمان هلال احمر خاطرنشان کرد. امروز برای اولین بار شربت بره موم در شرکت داروسازی سها با ترکیبی منحصر به فرد تقویت کننده سیستم ایمنی تهیه شد که مدارک لازم جهت تایید نهایی به سازمان غذا و دارو ارسال شد. تولید انبوه به زودی با مجوز آغاز می شود.

همت ادامه داد. این محصول در بطری های 120 میلی لیتری با حجم 10 میلی لیتر ساخته شده است. فرمولاسیون این محصول از عصاره طبیعی عسل، برخی از گیاهان دارویی مناسب برای کودکان و بزرگسالان تهیه شده است. این محصول علاوه بر تقویت سیستم ایمنی بدن به دلیل محتوای بالای آنتی اکسیدان های طبیعی، ضد التهاب، ضد حساسیت نیز می باشد و به همین دلیل از آن به عنوان مکمل در کووید 19 استفاده می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت هلال احمر. او اضافه کرد: Roxyville دومین محصولی است که توسط شرکت داروسازی ساها تولید می شود. این داروی ضددرد و ضدالتهاب بسیار قوی جدید برای اولین بار در ایران توسط شرکت داروسازی سها تولید و به فروش می رسد. این دارو 10 برابر بیشتر از مسکن ها و داروهای خانوادگی مشابه اثر ضد درد دارد که بدون خطر وابستگی به رژیم درمانی 7 روزه می توان آن را برای بیماران بستری با 2 مسکن مختلف تجویز کرد.

رئیس اتحادیه هلال احمر اعلام کرد. از دیگر کاربردهای بالینی این دارو، نشان دادن مکانیسم اثر برای بهبود مسیرهای مختلف درد، اثرات زیادی برای بهبود دارد. اثر ضددردی بهتر بر درد بعد از عمل و همچنین دردهای ناشی از التهاب را می توان با استفاده از این دارو پوشش داد.

انتهای پیام: