استان ها

تجلیل از عوامل اجرایی همایش روز جهانی عاری از خشونت و افراط‌گرایی

این در مجتمع آموزشی پسران سما بوشهر اتفاق افتاد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری “آنا” از بوشهر ، هم اندیشی بزرگداشت عوامل اجرایی همایش “روز جهانی خشونت و افراط گرایی” در مجتمع آموزشی “پسران سما” در بوشهر برگزار شد.

در این جلسه ، دبیر شورای سیاستگذاری سما دولت بوشهر اشاره کرد. خشونت ، افراط گرایی و تروریسم. این پدیده بزرگترین قربانیان خود را در سالهای اخیر از مردم بی گناه مسلمان گرفته است.

بیکر به سمت کریم ادامه داد. ظهور گروه های افراطی افراطی که تحت عنوان اعتقادات مذهبی خونریزی و جنگ خود را دنبال می کنند ، منجر به ناامنی در کشورها شده است.

بزرگداشت عناصر اجرایی روز جهانی مبارزه با خشونت و افراط گرایی

وی گفت: “اگر دولت ها برای هماهنگی سیاست ها با هم كار كنند ، جهانی عاری از خشونت حاصل خواهد شد و وقتی دولت ها هماهنگی ایجاد كنند ، جریان های افراطی آزاد خواهند شد.” دولت های مقتدر ، اگر سیاست مشترکی را با همسایگان خود دنبال کنند ، می توانند ریشه خشونت را خشک کنند ، زمینه را برای کاهش افراط گرایی در منطقه و جهان فراهم کنند.

به گزارش آنا ، همایش روز جهانی خشونت و افراط گرایی در تاریخ 18 دسامبر در پسران سما بوشهر در سیستم جدید دانشجویان آنلاین (SINAD) با حضور شاهین افشارپور ، معاون رئیس سازمان روانشناسی بوشهر برگزار شد. مجتمع آموزشی

در پایان این مراسم از منیژه فراشبندی ، دبیر همایش و سایر عوامل اجرایی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام / 4103/4062 /