عمومی

تامین کالاهای اساسی مشمول طرح هدفمندی یارانه ها در تویسرکان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حسین افشاری در گفتگو با خبرنگار آنلاین با بیان اینکه کمبود نفت در شهرستان وجود دارد، خاطرنشان کرد: 25 تن روغن مایع سرخ شده در مغازه های سطح شهر توزیع می شود.

وی تاکید کرد. انسجام مستمر ستاد تنظیم بازار منطقه ای تامین و توزیع کالاهای اساسی، عمومی سازی یارانه ها، اجرای دقیق طرح توزیع عادلانه آن.

فرماندار تویسرکان خاطرنشان کرد. پیگیری به صورت مستمر و ساعتی انجام می شود، آخرین وضعیت عرضه اصلی توزیع کالاهای اصلی رصد می شود تا در صورت نیاز بلافاصله اقدامات لازم انجام شود.

او از گله است مندی شهروندان درباره ساعات پخت نان و کیفیت نان در این شهرداری اشاره و یادآور شد. با راه اندازی گشت های مشترک، این موضوع را به صورت دقیق و مستمر پیگیری می کنیم، از هرگونه تخلف در حفظ ساعت کاری، کیفیت نان و جلوگیری از خروج آرد از چرخه پخت جلوگیری می کنیم. قاطعانه برخورد کرد..

افشاری با اشاره به اینکه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی تصمیم قاطع و موثری اتخاذ شد تا دولت اجازه اعمال تحریم ها، تشدید مجازات ها، تشدید جرائم را بدهد، افزود. کمیک: با آنها برخورد خواهند کرد.

فرماندار تویسرکان در پایان بابیان اینکه زیرمجموعه های تولید، بازرگانی و توزیع با رعایت حقوق مردم، از تضییع آنها جلوگیری می کند، تاکید کرد. افراد صالح برای جلوگیری از سوء استفاده برخی افراد». کمتر در بازار حضور داشته باشید و از ابزارهای تنبیهی کمتری استفاده کنید.