فرهنگ و هنر

تابلوهایی که بوی پرتقال می دهند

ریزش دانه های برف از آسمان ، چشم انداز سفید شهر یا حتی رایحه نارنجی به موضوع نقاشی های مختلف هنرمندان مشهور تاریخ تبدیل شده است.

به گزارش سرگرمی برای همه ، شاید برف و سرما اولین ویژگی هایی باشد که هنگام فکر کردن در مورد زمستان به ذهن خطور می کند ، اما زمستان چه بویی برای شما دارد؟ شاید بوی پوست پرتقال می دهد.

“کودکی با پرتقال”

کودکی که در این تصویر می بینید Raoul Lorette است. پسر دو ساله نجار در شهر اور سور آواز ، جایی که ون گوگ مدتی در آن زندگی می کرد ، زندگی می کرد. وینسنت ون گوگ “کودک با نارنجی” را در سال 1890 نقاشی کرد. این هنرمند در تیر ماه همان سال درگذشت.

“طبیعت بی روح پرتقال و لیمو با دستکش آبی”

وان گوگ ، بلافاصله پس از ترخیص از بیمارستان ، در سال 1889 با استفاده از دستکش های آبی ، هنوز زندگی یک لیمو نارنجی را نقاشی کرد.

“پرتره دختر جوان نارنجی”

هنرمند آمریکایی Leyla Cabot Perry از 1898 تا 1901 به 98 آپونیا نقل مکان کرد. کابوت پری این فرصت را داشت که در آنجا هنر ژاپن را به طور دقیق مطالعه کند. وی در حالی که در ژاپن بود حدود 80 نقاشی خلق کرد که یکی از آنها “پرتره یک دختر جوان نارنجی” است.

“دختر روستایی ، پوست پرتقال”

یکی دیگر از هنرمندان آمریکایی ، ماری کاسات ، در سال 1874 به پاریس نقل مکان کرد ، و در آنجا کارگاه خود را ساخت. سبک نقاشی او امپرسیونیسم بود. در سال 1875 ، این هنرمند نقاشی “یک دختر دهقانی که یک پرتقال پوست می کند” را نقاشی کرد.

“پرتقال فروش”

جوزف فاركوزن در ادینبورگ متولد شد و بیشتر به خاطر نقاشی از حیوانات اسكاتلندی شهرت دارد. او تابستانهای زیادی را در پاریس گذراند و در آنجا نقاشی کرد. در سال 1885 عازم شمال آفریقا شد. تجربه ای که می تواند الهام بخش تصویر “فروش نارنجی” باشد.

“پرتقال فروش”

نقاش اسپانیایی خواکین سورولا در سال 1890 به مادرید نقل مکان کرد ، و در آنجا بیشتر وقت خود را صرف ایجاد نقاشی های بزرگ با مضامین اسطوره ای ، اجتماعی – شرقی کرد. این نقاشی ها بعداً در اروپا و ایالات متحده به نمایش گذاشته شد. سورولا تابلوی “فروش نارنجی” را در سال 1891 خلق کرد.

“دختر پیتزا با سبد پرتقال و لیمو”

هنرمند فرانسوی پیر آگوست کوت به عنوان تجسم هنر دانشگاهی شناخته می شود. الكساندر كابانل و مربیان ویلیام آدولف بوگرو. در حدود سال 1870 ، نشان نشان در اوج بود. او “دختر پیزا با سبدی از لیمو نارنجی” را در سال 1871 نقاشی کرد.

“زن یهودی پرتقال فروشی”

الكساندر گریمسكی ، هنرمند لهستانی ، نقاشی “زن یهودی که پرتقال می فروشد” را در سال 1881 خلق كرد. او همین زن را در “زن یهودی که لیمو می فروشد” نقاشی کرد. در طول جنگ جهانی دوم ، نازی ها یک نقاشی نارنجی را از یک فروشگاه به سرقت بردند و در سال 2011 بود که این نقاشی به لهستان بازگردانده شد. دولت لهستان آن سال نقاشی را از یک مجموعه دار خصوصی آلمانی خریداری کرد.

انتهای پیام: