عمومی

بیانیه اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی

با توجه به پایگاه داده شبکه اطلاعات ،
اعضای اتحادیه پخش کنندگان اسلامی اعلام کردند که اقدامات غیرقانونی ایالات متحده علیه اتحادیه را محکوم می کنند. امت اسلامی مقدسات انسانی ارزش دفاع از منافع و حمایت از مظلومان جهان را با قوت بیشتری پیش خواهد برد و ما به ملت های جهان اعلام می کنیم که صدای ظلم شما در جهان خواهیم بود.

متن بیانیه اتحادیه رادیو و تلویزیون اسلامی به شرح زیر است:

به نام خدا

ما آموخته ایم كه دولت آمریكا ، خارج از قوانین بین المللی غیرقانونی عمل می كند ، اتحادیه پخش اسلامی را به اتهام مداخله در انتخابات آمریكا تحریم كرده است.

اتحادیه رادیو و تلویزیون اسلامی ، به عنوان یک سازمان غیردولتی بین المللی ، وابسته به هیچ کشور یا سازمانی نیست ، مأموریت آن انتقال پیام کشف اسلام واقعی ، اخبار واقعی ، به دور از سر و صدای کاذب استکبار جهانی و نحوه تبیین و دفاع از ارزش های اسلامی است. بشریت محافظت از بشریت و مظلوم جهان است.

اعضای اتحادیه رسانه یکی از پاک ترین ، سالم ترین و صادق ترین رسانه های جهان هستند. حفظ اخلاق عمومی ، امنیت اخلاقی خانواده و صداقت در آگاهی از اصول سیاسی این سازمان است.

اتهام این رسانه های سالم ، پاک ، صادق و مردمی توسط کسانی که سالهاست یک رسانه یک طرفه برای خود دارند ، آنها با دروغ و شعارهای خود ذهن مردم جهان را گمراه کرده اند. آزادی فکر و بیان دروغین به سادگی برای گسترش دروغ و نادرستی در جهان پوشانده شده است ، هیچ رسانه ای حقیقت ندارد ، او می خواهد صدای حقیقت و واقعیت را ساکت کند.

با محکومیت این عمل غیرقانونی ، اعضای اتحادیه رادیو و تلویزیون اسلامی مصمم تر از هر زمان دیگری برای انجام مأموریت رسانه ای خود برای ارائه اطلاعات دقیق ، شفاف ، برای دفاع از مقدسات امت اسلامی ، برای دفاع از منافع مظلوم در سراسر جهان مصمم هستند. ما پیروز می شویم ، ما به ملت های جهان اعلام می کنیم که صدای فشار شما در جهان خواهیم بود.

اتحادیه رادیو و تلویزیون اسلامی