فرهنگ و هنر

اعلام ویژه برنامه‌های رادیو ایران در سالروز ولادت با سعادت امام رضا(ع) 

در روز میلاد امام رضا (ع) ویژه برنامه های «بهار زندگی» و «ایرانشهر» با همکاری صدای مرکز استان خراسان رضوی از مشهد مقدس پخش می شود.

به گزارش سرگرمی برای همه، رادیو ایران، در دهه کرامت اکثر برنامه های این شبکه رادیویی با توجه به رسالت خود به این موضوع و ابعاد مختلف آن می پردازند.

«بهار جان» در شب و روز ولادت امام مهربانی ها از صحن حرم رضوی شور و نور بیان می کند.

«بهار جان» تلاشی است برای انتقال عواطف عاشقان معارف رضوی در آیینه بازتاب عاشقانه امام مربانی، زائران امام رضا(ع)، این برنامه به تهیه کنندگی حسین معصومی و اجرای حسن هما تولید شده است. شنبه 21 خرداد ساعت 9 صبح توسط مشهد رضا ارائه می شود.

شب برنامه «ایرانشهر» به نام رسالت خود در آستانه میلاد امام رضا (ع) در آستانه این شب خجسته میلاد و روز با همکاری صدای پایتخت از مشهد نامگذاری شده است. نماینده استان خراسان رضوی است.

«ایرانشهر» با حضور استاد کمال همنشان با اجرای مهرناز فقیهی، جمعه 30 خرداد شنبه 21 خرداد ساعت 19:00 از رادیو «ایران» به تهیه کنندگی حسین معصومی پخش می شود.

«به افق نور» نیز ویژه برنامه ای است که شنبه 21 خرداد با حضور حجت الاسلام قادری به تهیه کنندگی عبدالله علایی به زندگی امام رضا (ع) می پردازد. این برنامه از رادیو ایران پخش خواهد شد. ساعت 12:45 بعد از ظهر

انتهای پیام: