استان ها

برگزاری بیست و پنجمین یادواره ۳۲ شهید منطقه پسوجان بخش پاریز در استان کرمان

به گزارش خبرگزاری سرگرمی برای همه؛ سردار حسین معروفی در بیست و پنجمین یادواره 32 شهید ناحیه پاسوجان ناحیه پاریس استان کرمان با بیان اینکه مجلس شهدا پایان مجلس نیست، اذعان داشت: مجلس شهدا در واقع مجلس فتح نظام اسلامی است. .
وی با بیان اینکه شهدا در راه بقای دین خدا و حفظ کرامت انسانی و حفظ انقلاب اسلامی و تمامیت افقی و برای حفظ عزت و کرامت ایران جان خود را فدا کردند، تصریح کرد: عزت، آن را به حفاظی مقدس تبدیل کرد و جاودانه و مقدس ساخت.
معروفی با اشاره به اینکه فرهنگ حاکم بر حراست در واقع فرهنگ عاشورایی است، افزود: جنگ ما را به گنجینه و نقطه ای طلایی با مولفه های گوناگون در تاریخ ایران اسلامی تبدیل کرد و پیروزی عاشورایی دیگری را برای ملت ما به ارمغان آورد.
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه باید حقایق دفاع مقدس را به جوانان بگوییم، تصریح کرد: «جوانان و دختران و پسران بدانند که ما 188 هزار انسان مؤمن و قهرمان را فدا کردیم، اما دامان عزت ایران را حفظ کردیم. . همین یک خروج برای ملت مؤمن و فرزندان حاج قاسم کافی است و بعد از ما تاریخ قضاوت خواهد کرد که ما صادق هستیم و آن را از گودال کشتار آموختیم.
او اعتراف کرد. حاج قاسم سلیمانی وقتی جنایت استکبار را در تعرض به آبروی اهل بیت (ع) و مسلمین دید; دل بسته و از کشورهای مختلف برای پاسداری از آبروی امیرالمؤمنین علیه السلام نیروها بسیج کرد. وقتی داعش به ناموس ایزدی ها حمله کرد، حاج قاسم در اربیل نگذاشت خشم آنها به سرزمین مقدس ما برسد و به همراه مدافعان حرم از ناموس ما دفاع کردند.
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستوفی گفت. همه دشمنان انقلاب و بدخواهان نظام بدانند که عاشورا خط قرمز ماست و در توهین به مقدسات دشمن کوتاهی نخواهیم کرد.

48: