ورزشی

بازنده؟ فقط پرسپولیس

به گزارش شفاف ، روزنامه دنیای اقتصاد او نوشت: “سرانجام ، در لیگ بیستم ، خط برش تعداد باخت های” پرسپولیس “حذف شد ، سفیدپوشان در این فصل اولین شکست خود را در بازی با” آلومینیوم اراک “متحمل شدند. کاهش دردناک وزن ، که متن و حاشیه داشت. پرسپولیس علی رغم اینکه در دقایق ابتدایی بازی از حریف خود پیش بود ، وضعیت را ارزیابی نکرد و پس از دریافت دو گل مشابه از محوطه جریمه بازنده ، وارد رختکن شد. نیازی به تجزیه و تحلیل فنی نبود. حتی تماشای خلاصه مسابقات قبلی تیم “اراک” نشان داد که این تیم در از سرگیری اعتصابات خطرناک است. با این حال به نظر نمی رسد کادر فنی “پرسپولیس” فرصتی برای انجام این کار و بررسی رقبا داشته باشد. آنها هنوز از موقعیت شرکت کنندگان در فینال آسیا با رقابت داخلی روبرو هستند ، بنابراین جای تعجب نیست که سرخپوشان در دو ماه گذشته تنها یک پیروزی در ناپلئون کسب کرده باشند. سرانجام ، شکست “پرسپولیس” باخت عجیب “استقلال” به “سایپا” را مسموم کرد؛

تصمیمات اشتباه ، دلایل اشتباه

اراکی پرسپولیس اشتباهات زیادی توسط کادر فنی خود مرتکب شده است. در غیاب علا Ala الحسینی و محمدحسین کنعانی زادگان ، احسان حسینی و مهدی شیرین در مرکز دفاع استفاده شدند. واقعاً عجیب بود که کوتاهی در این موقعیت مقابل تیمی که تاکتیک آن استفاده از توپ های بلند بود. تعویض های بی حاصل در پی داشت. اخراج احسان پهلوان که بهترین بازیکن “پرسپولیس” بود یا اخراج مهاجمین اصلی ، مهدی عبدی و وحید امیری. آرمان رمضانی جایگزین همیشه بی ثمر یحیی گل محمدی شده است.

بدتر از همه ، بهانه های بی پایان یحیی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی بود. او از کیفیت زمین انتقاد کرد و از کمبود بازیکن برای هزارمین بار بهانه گرفت. اگرچه دانستن موجودی فعلی “پرسپولیس” کمتر از تیمی مانند “آلومینیوم اراک” بسیار دشوار است. سرانجام سرمربی که دو هفته پیش به وزیر ورزش مهلت داد مهدی رسول پناه را از هیئت مدیره برکنار کند (!) برکناری این عضو هیئت مدیره را فاقد اعتبار دانست. مجموعه ای از تضادهای محافظت نشده.

محافظت از پیام رسان

بعد از اشتباهات عصر ، زمان جنگ عصر فرا رسید که پرسپولیس را به مرحله جدیدی از بحران رساند. مهدی رسول پناه که در این مدت کیسه انتقادهای شدید از یحیی گل محمدی بود ، سرانجام ساعاتی پس از بازی با آلومینیوم صبر خود را از دست داد. تلاش های فراوان یحیی برای افزایش تعداد بازیکنانی که برای امضای دیه در فینال لیگ قهرمانان امضا کرده است. او یحیی را به گنجاندن سه بازیکن در تیم متهم می کند ، اما این باشگاه به سختی این سه بازیکن را نگه داشت و دو نفر از آنها در فینال لیگ قهرمانان فیکس شدند. بدیهی است که با اخراج رسول پناهی ، او دیگر بهانه های معمول پاسخگویی به سرمربی “پرسپولیس” را ندارد. “بنابراین مدیر بازنشسته همیشه از خود دفاع خواهد کرد. البته بازنده همه این درگیری ها فقط پرسپولیس است.”