عمومی

این زنگ خطر برای تیم‌ملی را بشنویم

تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی که در شرایطی غیرعادی و با انواع حاشیه ها و اخبار منفی به مصاف لبنان می رفت، توانست چهارمین پیروزی را در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 کسب کند. لبنانی ها که روی کاغذ دشمن چندان سرسخت نبودند اما در داخل زمین با کمک چمن بی کیفیت و باد شدید توانستند ایران را تا دقیقه 95 به دردسر بیاندازند.

با این حال همه مشکلات ما در بازی با لبنان روی زمین متمرکز نبود. ایران در شرایطی به مصاف لبنان می رفت که مهدی طارمی یکی از بهترین بازیکنانش را در اختیار نداشت. اخراج طارمی با اختلافات اسکوئیچیچی با سرمربی، البته به دلیل انفعال سران فدراسیون فوتبال که نتوانستند مشکل را حل کنند و این آغازی بر یک دو قطبی پرتنش در فوتبال ایران بود. تیم. عده ای طرفدار اسکوچیچ و مخالف تسلط بازیکنان بودند و عده ای هم در دفاع از طارمی، اسکوچیچ را اندازه نیمکت تیم ایران نمی دانستند، فقط تیم ملی از آن بحث ها متضرر شد. در عین حال بحث اولتیماتوم فیفا به فدراسیون فوتبال ایران در موضوعاتی مانند تغییر اساسنامه، ورود بانوان به ورزشگاه، دخالت دولت در فوتبال، باز هم بر تعلیق احتمالی ایران سایه افکند. فوتبال. اگر این مسائل تا پایان سال جاری حل نشود، ممکن است ایران شانس حضور در جام جهانی را از دست بدهد. از سوی دیگر سفر تیم ملی به بیروت در امان نبود و سابقه چمدان بازیکنان حتی باعث شد تا دولت لبنان وارد عمل شود و برای تیم ملی تنش ایجاد کند. تیمی که برای موفقیت علاوه بر قابلیت های فنی به آرامش و اتحاد نیاز دارد.

بازی با لبنان به ما ثابت کرد که اگر این دو فاکتور را نداشته باشیم تا دقیقه 95 حتی برای پیروزی مقابل چنین تیمی متضرر می شویم. علیرغم اینکه ایران در حال حاضر با 13 امتیاز شانس زیادی برای صعود به جام جهانی دارد اما هنوز چیزی تمام نشده است و 5 بازی سرنوشت ساز در راه است. پنج بازی که اگر تیم ملی همچنان درگیر و اختلافات ریز و درشت باشد، شاید نتواند مانند بازی لبنان عاقبت به خیری داشته باشد، آن وقت هر کاری که در 5 بازی اول انجام داد، از دست خواهد رفت.

شما باید مراقب این تیم باشید. تیمی که متعلق به همه مردم ایران است، سرمایه ارزشمند آنها محسوب می شود.

254 251: