اجتماعی

اول مرمت می‌کنند، بعد طرح تهیه می‌شود؟!

حداقل یک ماه است که داربست بر روی دیوار پل تاریخی کن نصب شده است ، که بیشتر آن در اثر سیل ویرانگر 19 ماه پیش تخریب شد و از آن زمان مسئولان شهر تنها در مورد تعمیر آن صحبت می کنند.

به گزارش سرگرمی برای همه ، سیل 4 آوریل سال گذشته که خسارت جبران ناپذیری به بسیاری از بناهای تاریخی کشور وارد کرد ، این پل تاریخی را بی تأثیر نگذاشت. او نیز نابود شده است. اگرچه مقامات میراث شهر بارها وعده داده اند که آن را مرمت می کنند ، اما تاکنون که نزدیک باران های پاییز و زمستان است ، تاکنون اقدامات دقیقی برای ساخت این پل تاریخی انجام نشده است.

اگرچه میراث فرهنگی می گوید هنوز هیچ برنامه ای به کمیته فنی تعمیر پل ارسال نشده است ، اما مردم محلی قبلاً این کار را ارسال کرده اند سرگرمی برای همه: گفته شد که “برخی از تعمیرات پل در چند ماه گذشته انجام شده است” ، و از طرف دیگر ، آنها چندین ماه است که حضور پیمانکار تعمیرات پل و اعلام انتظار برای امضای شروع تعمیرات را اعلام کرده اند. به نظر می رسد در این شرایط ابتدا باید پل تعمیر شود و سپس پروژه به میراث فرهنگی ارائه شود.

ما تأکید کردیم که باید قبل از بارندگی پل تعمیر شود

مرتضی ادیب زاده – معاون اداره میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی استان تهران – وی روز گذشته (یکشنبه ، 10 آبان) در گفت وگو با سرگرمی برای همه ، از معرفی رئیس این دفتر مرکزی برای بازسازی پل به سازمان زیباسازی شهر تهران خبر داد. هیچ فرهنگی وجود ندارد ، اما ما از آنها می خواهیم قبل از شروع باران آن را تمام کنند.

وی در ادامه گفت که هیچ برنامه مرمتی از سوی سازمان زیباسازی برای این پل تاریخی در تهران ارائه نشده است. در مکاتبات “زیباسازی” بین میراث فرهنگی ، ما رهبر را معرفی کردیم ، به آنها اطلاع دادیم که برنامه مرمت توسط میراث فرهنگی ، حضور ناظر تأیید شده است و مرمت پل بلامانع است.

وی در مورد امکان بازسازی دهانه کوچکتر پل تاریخی کن در طرح مرمت گفت: “این باید در طرح ، در طرح مرمت ، در توضیحات فنی دیده شود.” برنامه اقدامات لازم لازم باید شامل جزئیات مرمت ، مواد استفاده شده و شکل نهایی کار ، شرایط اولیه روش عملکرد برای برگرداندن آن به حالت اولیه باشد ، که به میراث فرهنگی ارائه می شود ، بازرسی ، تأیید و اعلامیه

ادیب زاده تأکید می کند. با توجه به اینکه سازمان زیبایی درخواست ارائه میراث فرهنگی را به مدیر خود داده است ، اکنون باید با مدیر تماس بگیرند ، در صورت توافق با کار خود ، این پروژه را به اداره کل میراث فرهنگی استان تهران ارسال کنند و کمیسیون فنی تصویب می شود.

انتهای پیام: