استان ها

زندگی به مجموعه قلعه محمود باز خواهد گشت

اخبار/کرمان ایران, میراث فرهنگی, گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: با توجه به علاقه و تعلق به همان شیوه به عنوان مردم کرمان به نزدیکی قلعه اتاق شد. این سازمان از مجموعه تاریخ, هدف از این پروژه مرمتی در دستور روز است.

“فریدون دارایی” در جلسه کارگروه حفاظت از میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: محله قلعه اتاق با آیتم های مهم برای حمام تاریخی تکایا و همچنین خانه های تاریخی و مطابق با مربوطه مورد در زمینه تاریخ کرمان و در مجاورت خیابان اصلی خرید امام خميني(علیه السلام) یکی از توسعه ظرفیت این بخش از شهر کرمان است.

همچنین او گفت: بر این اساس این سازمان از منطقه در روز سه شنبه مقامات اجرایی شهر کرمان واقع شده است و اداره کل میراث فرهنگی استان به عنوان متولی ساختمان و بافت تاریخی تا زمان حاضر اقدامات اجرایی آن را به عنوان خواهد بود دوباره بازسازی شد, بازگشت, بازگشت از بازار مشارکت در بازسازی این قلعه توسط سازمان و ویندوز ذخیره سازی سمت شرق از بازار قلعه و اتاق خود را انجام می شود.

ایران, میراث فرهنگی, گردشگری و صنایع دستی کرمان تصریح کرد: اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان در ادامه از برنامه های ذکر شده در بالا از آن خواهد بود که با کمک و پشتیبانی از دستگاه های دیگر و به ویژه شهر کرمان در آینده نزدیک دولت خواهد بود.

به اثر است که به بازسازی و سازماندهی مجدد از بازار قلعه محمود در تهران اما منافع مشترک دو حوزه بخشی از میراث فرهنگی از شهرداری فعالیت وجود دارد. او گفت که دلیلی برای این مشکل به منظور جلوگیری از موازیکاری ، – دوگانگی و تعارض در اجرای این طرح است.

فعال اضافه شده پس از اتمام معاملات از مرمت به بازار قلعه, با موضوع, آگاهی از محیط زیست در بسیاری از مسائل مهم است که باید در دستور کار دولت و مردم است.

بیان کرد که زمینه سازمانی, مدیریت و دولت است که باید این طرح به صورت … لطفا توجه داشته باشید: دفتر تسهیلگری شما همچنین نیاز به آماده شدن ضیافت و…. به تخت به برگزاری این جشنواره است. در این نمایشگاه و حضور بازیکنان باید ارائه دهد.

پایان پیام