عمومی

انهدام سه شبکه جاسوسی در آذربایجان‌غربی

با توجه به شبکه اطلاعات شبکه اطلاعات ،

مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی عصر پنجشنبه در پنجمین نشست با اصحاب رسانه در ارومیه اظهار داشت. “امنیت مردم خط قرمز سربازان گمنام امام (ع) است.” آنها برای حمله به جمهوری اسلامی ، بی ثبات کردن ایران ، و شناسایی و توسط نظامیان گمنام امام امان (ع) منهدم شدند.

او ادامه داد. “سه گروه تروریستی IPIL و سلفی که برای کارشکنی وارد کشور شده بودند ، توسط سربازان ناشناس امام الامان (ع) دستگیر و شناسایی شدند.

وی با اعلام این آمار 58 روزه ، از نابودی بزرگترین شبکه قاچاق تلفن همراه در شمال غرب کشور خبر داد.

مدیر کل اطلاعات آذربایجان غربی به جلوگیری از اشغال هزار هکتار از اراضی منطقه در سال جاری اشاره کرد. “جلوگیری از این میزان اشغال زمین به معنای جلوگیری از غارت در یک شهر کوچک است.”

وی به کشف 100 تن برنج ، 100 تن 100 حبوبات ، 100 تن آرد و 44000 لیتر روغن موتور در آذربایجان غربی در کمتر از 2 ماه اشاره کرد. “طی این تحویل ، 200 میلیارد درام سوخت کشف شد – یک هزار میلیارد ریال. ارز قاچاق توقیف شد.

مدیر کل اطلاعات آذربایجان غربی با اشاره به اینکه سربازان گمنام امام خمینی (ره) در 57 روز گذشته توانستند 38 تن انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کنند ، افزود: “در این مدت ، به بدن باند قاچاق اسلحه کشف شد.

وی همچنین اعلام کرد که از فرار مالیاتی 49 شرکت در آذربایجان غربی به ارزش 2000 میلیارد ریال جلوگیری خواهد کرد.
برخورد با راهزنان داغ می شود

وی با تأکید بر اینکه در برخورد با افرادی که امنیت عمومی و آرامش را بر هم می زنند تردیدی وجود ندارد ، گفت: “تهدید امنیت فقط در خارج از کشور نیست”. من قاطعانه اعلام می کنم که اجازه نمی دهیم راهزنان ، کسانی که صلح مردم را تهدید می کنند ، راحت نفس بکشند. برخورد با اراذل و اوباش توسط همکاران من فقط یک راه کوچک برای حفظ امنیت جامعه است.

او افزود. “برخورد با اراذل و اوباش در آذربایجان غربی ادامه دارد ، اخبار جدید به زودی منتشر می شود.”

پیش از این ، سربازان گمنام امام خمینی (املاک و مستغلات) 28 نفر را به عنوان رهبر راهزنان در آذربایجان غربی دستگیر کردند.