عمومی

انتخابات و افشاگری های شخصی و جناحی

اما با نزدیک شدن به انتخابات پیش رو، زشت است که نمایندگان مجلس شعار کسب رای به هر قیمتی و تکیه بیشتر بر این کرسی های سکولار را مطرح کنند.

من مدتی کار اجرایی انجام می دادم و موارد زیادی را دیدم که استیضاح جنبه امتیازدهی و حذف و نصب داشت و چون پشت صحنه معامله انجام می شد همه چیز درست می شد و امضا می شد. استیضاح کاهش می یابد و بس… در این معاملات طرفین حضور دارند، اما خداوند در آنها فراموش شده و منافع ملی فدای مصالح دنیوی می شود.

در مورد تاثیر شعارهای دروغین و پرونده سازی هم بد نیست بدانید که شرایط به جایی رسیده است که خیلی ها فکر می کنند «اگر قرار بر مستی شود…».

یعنی نمایندگان جناب عالی، رئیس جمهور فعلی و قبلی، وزرای سابق و بعدی، سایر مراجع و… همه در اختلاس دست دارند.

اما این غیر قابل انکار است که سیستم شرکت دولتی محکوم به شکست است. بدون شک هزینه های غیر ضروری وجود دارد. همه می دانند که شرکت های بورسی در ظاهر خصوصی هستند و در واقع به سازمان های دولتی و بانک ها وابسته و تحت کنترل هستند.

مایه تاسف است که دولت اینقدر ناراضی است که از یک شرکت خودرو می خرد و این اقدام نهادهایی که بیش از هزار سال با بودجه مردم سپری کرده اند، دست شرکت های مرتبط با بیت المال و وجوه مردم شده است. خوب نیست. ، اما غم انگیز است.

بسیاری از مردم راضی نیستند که با این هزینه ها و تیم های ورزشی سود سهامشان کاهش پیدا کند، اما از آنجایی که مدیریت در اختیار دولت ها و دولت های نیمه دولتی است و مجامع نیز در اختیارشان است، هر چه می خواهند انجام می دهند و سپس . خود صورت های مالی را تایید می کنند

به این سوال توجه کنید: گزارش مالی چند شرکت و موسسه دولتی در سال های گذشته رد شده است.

در این میان هر گروهی که سر کار می آمدند، قبلی ها را زیر سوال می بردند.

چرا بازده صندوق‌های باز پایان‌ناپذیر اینقدر دور از ذهن است؟

در این مورد حرف های زیادی برای گفتن وجود دارد که آنها را کنار می گذارم.

اما در مورد گزارش

در موج اخیر احساس می شود که ادعاها و گزارش ها از صحت لازم برخوردار نیستند و به تدریج کذب یا غیرموثق بودن برخی از آنها آشکار می شود، مثلاً فروش فولاد در بورس کالا را اجاره یا تحویل می دانند. از ماشین تا ریاست جمهوری تا معاون اول در نظر بگیریم و…..

تاکید می کنم منکر رواج این گونه شرکت ها نیستم و لزوم برخورد با اختلاس ها و مدیران متخلف را انکار نمی کنم و معتقدم اگر رقم ادعا شده صحت داشته باشد که بسیار اغراق آمیز به نظر می رسد، باید چنین شود. حذف شده. از حلقوم اختلاس گران فرود می آید و به دست ذینفعان می رسد.

اما اگر بزرگ‌نمایی شود، حداقل انتظار رد صلاحیت و مجازات نماینده و سایر افرادی است که باعث تحریک عمومی شده‌اند و اگر این اتفاق نیفتد، مشخص است که نهادها به وظیفه خود عمل نکرده‌اند.

برای محاکمه علنی متهمان روز شماری می کنم و در صورت تبرئه متهمان محاکمه خواهند شد.

به نظر من اتهام زدن نماینده درست نیست و اگر نظارت نمایندگان درست نیست باید در دادگاه بررسی شود.
65: