اقتصادی

امکان سوخت‌گیری سهمیه‌ای هم فراهم شد

مدیرعامل شرکت ملی فرآوری و پخش فرآورده های نفتی گفت. در حال حاضر 50 درصد ایستگاه ها فعال هستند، پیش بینی می شود تا اواسط فردا وضعیت ایستگاه ها عادی شود.

به گزارش سرگرمی برای همه، جلیل سالاری در گفت وگویی تلویزیونی گفت. “امروز حوالی ظهر یک حادثه نرم افزاری رخ داد – مشکل در سیستم سوخت، مدیریت بحران در مجتمع “پردازش فوری” توزیع تشکیل شد. شرکای ما در زمینه فنی-مهندسی و پیمانکار درگیر شدند، روش‌های مختلفی مورد ارزیابی قرار گرفت، در نهایت تصمیم گرفته شد مسیرهای عرضه را از حالت عرضه خارج کنیم و به صورت دستی سوخت‌گیری کنیم.

او اضافه کرد. «با توجه به اینکه نیروها باید در همه ایستگاه ها توزیع شوند، مدتی طول کشید و بالاخره تا کنون حدود 50 درصد ایستگاه ها فعال شده اند. شارژ را از طریق سیستم بررسی کردیم. این تست در چند مرحله انجام شد که در نتیجه اکنون امکان شارژ با کارت سوخت در میدان فردوس 115 وجود دارد.

به گفته وی، در حال حاضر این فرصت در هر پنج جایگاه جمهوری ایجاد شده که در عمل روش سوخت گیری با کارت سوخت در آن جایگاه ها فراهم شده است.

الف. او گفت. نمی توان گفت صد در صد پمپ بنزین ها تا عصر باز هستند. زیرا نیروها باید در سراسر کشور حتی در نقاط حاشیه جاده حضور داشته باشند. درست است که کل فرآیند در هر سمت پنج دقیقه بیشتر طول نمی کشد، اما توزیع کارکنان در سراسر کشور کمی زمان بر است. با این حال از تمام توان پیمانکار استفاده شد.

به گفته وی، هدف علاوه بر فعال سازی جایگاه ها، اطمینان از روند سوخت گیری با کارت سوخت است و فکر می کنیم تا اواسط فردا وضعیت عادی شود.

انتهای پیام: