اقتصادی

مراقب پیامک‌های جعلی «سهمیه سوخت جبرانی» باشید

همزمان با اعلام وزیر نفت مبنی بر اعطای سهمیه ویژه غرامت سوخت به صاحبان خودرو و موتورسیکلت، مردم با ثبت «سهمیه غرامت سوخت» پیامک و اخبار جعلی را برای تغییر مسیر سایت‌ها و لینک‌های جعلی ارسال می‌کنند: . این بانک اطلاعات و اسرار شخصی به سرقت رفته است.

به گزارش سرگرمی برای همه، بر اساس اعلام شرکت فرآوری و توزیع فرآورده های نفتی به این روش، کلاهبرداران با ارسال پیامک به شهروندان، از کاربر درخواست می شود تا برای دریافت سهمیه غرامت سوخت به لینک پیامکی لینک داده و سپس . مردم آنها به سایت های فیشینگ هدایت می شوند فریب خورده اند.

این شرکت با تاکید بر آگاهی عمومی از تکنیک های کلاهبرداری و پیامک، اظهار داشت: اطلاعات لازم و جامع در مورد تخصیص سهمیه غرامت سوخت اعلام می شود و از دسترسی افراد به وب سایت های مشکوک و غیرقابل اطمینان جلوگیری می شود و لینک ها از طریق پیامک ارسال می شوند. ، به طور جداگانه امتناع کنند.

این شرکت اعلام کرد. باید بار دیگر از صبوری اقشار مختلف مردم، همکاری با وزارت نفت، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در بحران اخیر سامانه هوشمند سوخت قدردانی کنیم. امکان استفاده از کارت هوشمند سوخت در تمامی پست های فعال وزارت نفت وجود دارد.

انتهای پیام: