ورزشی

پایان کار قایقرانان با تک سهمیه میرزایی/ مجللی و کاظمی بدون سهمیه – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرنگار آنلاین خاطرنشان می کند که در مرحله مقدماتی بازی های المپیک تایلند ، مسابقات قایقرانی آرام در آب با سهمیه نمایندگان ایران به پایان رسید. تیم ایران در این دوره از مسابقات با 5 ورزشکار برای کسب سهمیه به رقابت پرداخت. در این حالت ، ده سهمیه المپیک توزیع شد که قسمت ایرانی آن سهمیه 1000 متر آقایان علی آقا میرزایی بود.

در ماده 1000 متر مردان ، علی آقا میرزایی نماینده ما توانست در مرحله مقدماتی در گروه دوم با حریفانی از آذربایجان ، ژاپن ، ژاپن و کره جنوبی برای رسیدن به فینال رقابت کند و به مقام اول این گروه دست یابد. در فینال این رویداد که دقایقی پیش برگزار شد ، میرزایی توانست زودتر از رقبای خود از خط پایان عبور کند ، تا بر روی سکوی اول بایستد تا مجوز حضور در المپیک توکیو را بدست آورد.

هدی کاظمی نماینده دیگر کشورمان در ماده 200 و 500 متر شرکت کرد. کاظمی در هر دو دور اول شد و به فینال رسید. کاظمی در ماده 200 متر پنجم شد و سهمیه نگرفت. او همچنین در ماده 500 متر سوم شد ، بنابراین نتوانست اجازه حضور در المپیک توکیو را بدست آورد.

آتنا رئوفی و ​​پاریس محمدزاده نمایندگان ایران در میان زنان بودند. در مسابقات انفرادی بانوان آتنا رئوفی به فینال رسید اما در این مرحله در رده ششم قرار گرفت و به سهمیه المپیک نرسید. در این مقاله ، نماینده تایلند به عنوان اولین کشتی سهمیه المپیک را از آن خود کرد.

در دیدار دونفره بانوان ، تیم دونفره بانوان ایران سوم شد تا این تیم نتواند بلیط المپیک را از آن خود کند.

عادل مجعلی ، پنجمین نماینده ایران در این مسابقات ، در فینال 1000 متر کانو مردان سوم شد و بنابراین نتوانست سهمیه المپیک را بدست آورد.

ایران در دو دوی 200 متر و 1000 متر مردان حضور نداشت.

محمد نبی رضایی نماینده دیگر ایران برای دریافت سهمیه المپیک در مسابقات جهانی مردان کانو ، انتخابی نهایی بازیهای المپیک روسیه شرکت خواهد کرد.