ورزشی

اقدام قابل تقدیر خسروی‌وفا و پولادگر برای پدر سه ورزشکار شهید – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، روز ۲۴ دی ماه گروه ورزشی خبرگزاری آنلاین در گزارشی با عنوان مسئولان ورزش و کشتی کجا هستند؟ «قهرمان» قهرمانانی که فراموش شد/ پدر شهیدان پورزند را دریابید به وضعیت این وی و مشکلاتی که برای ادامه زندگی با آن دست به گریبان است پرداخت.

به دنبال انتشار این گزارش محمود خسروی وفا و محمد پولادگر رئیس کمیته ملی المپیک و معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان هفته گذشته به عیادت پدر شهیدان پورزند رفتند و در جریان وضعیت وی قرار گرفتند.

محمود خسروی وفا پس از آگاهی از وضعیت پدر شهیدان پورزند (ایرج، سیروس و شاهین)، از فدراسیون پزشکی – ورزشی خواست اقدامات لازم برای امور درمانی وی را انجام دهد که طی آن این فدراسیون نیز پدر این سه شهید را تحت پوشش قرار داد.

خسروی وفا و پولادگر پس از در جریان قرار گرفتن وضعیت این پدر بلافاصله با همراهی نادر فریادشیران پیشکسوت فوتبال و ورزش کشور راهی منزل وی شدند و مساعدت های لازم برای بهبود جسمی وی را انجام دادند.

اقدام قابل تقدیر خسروی‌وفا و پولادگر برای پدر سه ورزشکار شهید

پدر شهیدان پورزند چند هفته قبل به دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد و نیاز به حمایت و رسیدگی دارد اما به گفته پیشکسوتانی که پیگیر وضعیت او هستند، وی شرایط مناسبی ندارد و به حمایت های وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک، بنیاد شهید و سایر نهادها نیاز دارد.

نگهداری از این پدر برعهده مادر شهیدان پورزند با ۸۰ سال سن است که او هم به دلیل بیماری توان لازم برای رسیدگی به وی را ندارد.