عمومی

۲ برابر شدن مبلغ تسهیلات متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، بهرام سرمست صبح یکشنبه ، در چارچوب مراسم تحول اساسی پروژه 130 نقطه ای ، آماده سازی 700 نقطه از برنامه اقدام ملی مسکن در پردیسان ، با اشاره به مهاجرت و جمعیت زیاد کومی ، گفت: : برای این الزام ، در ابتدا بر موضوع انتقال زمین به عنوان زیرساخت اصلی مسکن تأکید شده بود ، و با جدیت بیشتری در منطقه دنبال می شد ، در شرایط حداقل بوروکراسی اداری ، زمینه های مناسب برای این پروژه در نظر گرفته شد به حساب آوردن.

استاندار افزود. وی افزود: “اخیراً 560 هكتار زمین برای تأمین نیازهای رو به رشد مسكن در كوم اختصاص داده شده است كه این می تواند كمك خوبی برای شهرداری در آینده باشد.”

او افزود. “برنامه اقدام ملی مسکن Kom در مقایسه با مناطق دیگر یک رهبر است ، اما با توجه به نیازهای ایالت Com ، روند کار باید سریعتر باشد تا برنامه ها بتوانند طبق برنامه به متقاضیان ارائه شوند.”

بهرام سرمست از روحیه انقلابی صندوق مسکن انقلاب اسلامی بسیار قدردانی کرد و گفت: “ایالت Com به تعهدات خود در زمینه مسکن متعهد است. خدا را شکر که همه ارگان های درگیر در برنامه اقدام مسکن Com به طور کاملاً هماهنگ کار می کنند. ما در Com یک وضعیت هماهنگی داریم. “ما سازمان نداریم.

فرماندار کومی با اشاره به بحث وام های ارائه شده به متقاضیان ، افزود:

وی توضیح داد که ما با تهیه زمین در کوم مشکلی نداریم. در شهرهای New Kahak و afarabad ، ما باید به طور جدی س questionsالات مربوط به برنامه اقدام ملی مسکن را بررسی کنیم تا بتوانیم به مهاجرت از کما پاسخ دهیم.

در پایان ، بهرام سرمست به ثبت نام 12000 نفر از ساکنان کومی در برنامه اقدام ملی شهر جدید امیر کبیر در استان مرکزی اشاره کرد. “از طریق تلاش برای الحاق و 560 هکتار از زمین های شهری.” کام ، همه این افراد در Com. متناسب خواهند بود.