عمومی

اغتشاشات اخیر برنامه ریزی استکبارجهانی بود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام صفر قربانپور صبح یکشنبه در تجمع اعتراضی طلاب و روحانیون در رشت با محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس و ابراز انزجار از آتش زدن مسجد امام کاظم (ع) این شهر. گفت که تجمعات و اعتراضات اخیر از قبل برنامه ریزی شده بود.

او اضافه کرد: نقش بی‌نظیر، حکیمانه و شجاعانه رهبر معظم انقلاب، دشمنان را بر آن داشت تا بار دیگر برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی و حمله به آن برنامه ریزی کنند.

امام جمعه موقت رشت تاکید کرد. «در آشوب‌های اخیر، برنامه‌ریزی‌ها و حتی بهانه‌گیری‌های چندوجهی فکری، زمانی و موقعیتی وجود داشته است.

حجت الاسلام قربانپور ادامه داد. تسلیحات و اشیاء کشف شده در دست شورشیان و انهدام گروه های تروریستی در گیلان و سایر استان ها و همچنین استفاده از ابزار رسانه های ماهواره ای و شبکه های دشمن، همگی حکایت از وجود برنامه مدون رزمندگان دارد. سیستم، ایجاد اختلال می کند.

او روشن کرد. از بین بردن حرمت مساجد و قرآن با آتش زدن آنها و برداشتن حجاب از سر زن مسلمان از جمله برنامه هایی است که پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در دستور کار استکبار جهانی قرار گرفته است.

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه کدام یک از کشورها با هر دین و آیینی می پذیرد که ارزش های خود را کنار بگذارد، افزود: بررسی ها نشان داده است که بسیاری از این سوالات بهانه و شعار آشوبگران خلاف اصل نظم است. و ولایت فقیه و ارزش های دین. ادله اسلام روشن است.

او ادامه داد. «ولایت فقیه و محوریت دین نشانه بود و دشمن کیفیت کار و اجرای اقدامات مختلف را برنامه ریزی می کرد.

حجت الاسلام قربانپور بیان کرد: شریعت و دین اولین اصل در نظام جمهوری اسلامی است و این انقلاب بر اساس رای اکثریت مردم به جمهوری اسلامی تبدیل شد و بر این اساس علاوه بر تبلیغ نظام اسلامی، مبلغان، قوانین و مقررات همچنین باید با توجه به شرایط فعلی تدوین شود.

وی با اشاره به اینکه گیلان سابقه هزار ساله ولایتمداری علوی دارد، گفت. اجیر شده و اجازه نمی دهیم اراذل و اوباش به نوامی های ما حمله کنند و به مبانی دین مبین اسلام توهین شود.