علمی و پزشکی

تشکیل کمیته حقوقی صیانت از سلامت افراد جامعه/برنامه ریزی کنیم که نگران تمام شدن واکسن نباشیم

استاندار تهران از تشکیل یک کمیته حقوقی برای حفظ سلامت اعضای جامعه با هدف نظارت بر دستگاه های اجرایی و کلاس ها برای رعایت پروتکل های بهداشتی و برخورد قانونی و قضایی با متخلفان خبر داد.

به گزارش سرگرمی برای همه ، انوشیروان محسن بنداپین در جلسه ستاد کرونا در استان تهران گفت: در مقایسه با قله های قبلی ، وقتی تعداد بیماران سرپایی افزایش یافت ، تعداد بستری شدن ها و مرگ و میرها افزایش نیافت. در این اوج ، هر سه با هم جمع می شوند ، بنابراین باید اقدامات جدی در قالب اقدام در دستور کار انجام شود. بگذارید بگذاریم.

او اضافه کرد. بدون شک ، بین کاهش فاصله اجتماعی و بین سوابق سلامت و افزایش بروز این بیماری ارتباط معنی داری وجود دارد :.

محسن بندپی ادامه داد. “آنها بهداشت داشتند.

استاندار تهران تاکید کرد. ، ما نیز باید همین کار را انجام دهیم. انجام کار مشابه. بدون شک ، دستگاه های اجرایی ، کلاس ها ، افرادی که پروتکل ها را رعایت نمی کنند باید نماینده باشند. طبقه بندی دستگاههای اجرایی و طبقه بندی سوابق سلامت حفظ طبقه بندی باید به طور عمومی اعلام شود.

وی با تاکید بر اینکه بین واکسیناسیون و کاهش مرگ و میر ارتباط معنی داری وجود دارد ، افزود: همراه با 107 مرکز واکسیناسیون. “قبلا استفاده شده.

استاندار تهران تاکید کرد. برای رعایت پروتکل های بهداشتی ، برای درمان بدن ها و درس ها و درس هایی که آنها رعایت نمی کنند ، از نظر قانونی و موضوع باید به صورت قانونی و در دادگاه پیگیری شود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به افزایش کلینیک های سرپایی اشاره کرد. به

محسنی بندپی با اشاره به موضوع تامین منابع مالی و انسانی به دانشگاه های علوم پزشکی ، افزود: کمک به بیمارستان ها ” امروز ما باید به جای استخدام افراد به جای گذراندن یک چرخه طولانی استخدام ، مشکل را از طریق پیمانکاران حل کنیم.

انتهای پیام: