استان ها

تزریق نوبت سوم واکسن برای تقویت ایمنی افراد الزامی است

به گزارش خبرگزاری برن از قزوین؛ جلال رحمانی در جلسه ستاد کرونا استان قزوین: وی از اتفاقات عصر یکشنبه در اداره منطقه خبر داد. «در آذرماه درگیر پنجمین پیک نفس گیر بودیم، اگر از آن چشم پوشی کنیم، می توانیم مانند پیک چهارم غافلگیر شویم.

او اضافه کرد. کشورهای همسایه مانند تهران، البرز و زنجان از ابتلای جدید به این بیماری آسیب دیده اند، بنابراین ما در استان باید مراقب باشیم که شیوع پیدا نکند. ویروس: با او روبرو نشوید.

معاون وزیر بهداشت دانشگاه: علوم پزشکی کشور: قزوین یادآور شد. این مختص استان قزوین است واکسیناسیون وضعیت خوبی دارد، ما توانستیم وضعیت را به سمت یک روند نزولی هدایت کنیم و وضعیت را به آبی تغییر دهیم.

او اضافه کرد. وی افزود: در تمامی مراکز بهداشتی درمانی مراکز واکسیناسیون برای توسعه واکسیناسیون در منازل در نظر گرفته شده است و برای سومین بار درصدد افزایش واکسیناسیون از 40 به 50 درصد هستیم.

رحمانی گفت. در حال حاضر 144 نفر در بیمارستان بستری هستند، 22 نفر در IMC هستند، 5 نفر به سیستم تنفسی متصل هستند.

او اعلام کرد. ما چند روزی را بدون تاج گذاری در بیمارستان گذراندیم؛ اکنون گرایش افراد به شدت بیمار در ایالت رو به کاهش است.»

رحمان افزود. از 144 نفری که در بیمارستان بستری شده اند، 74 نفر واکسینه شده اند و 70 نفر هنوز واکسینه نشده اند؛ این افراد در معرض خطر بیشتری هستند.

image_2022_1_9-14_39_24_132_IQY:آی تی:

اشاره کرد. نرخ مرگ و میر نسبت به ماه های گذشته کاهش یافته و در دی ماه رکورد فوت به ثبت رسیده است.

معاون وزیر بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین اعلام کرد مرگ: و مرگ و میر بیماران بسیار چشمگیر است، در حال حاضر بیشتر مرگ و میر افراد بالای 70 سال است.

او گفت: «سیاست وزارت استفاده از واکسن های خانگی است، و در بین کسانی که به خارج از کشور می روند، نیاز به واکسن آسترازنکا دارند، این واکسن نیز ارائه می شود.

رحمانی از شهروندان خواست با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی از عادی سازی پرهیز کنند.

انتهای پیام: