استان ها

اصناف استان کرمان استقبالی از تسهیلات کرونا نکردند

طبق اخبار آنلاین کرمان. سینا خسروی در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی سازمان صنعت ، معدن و تجارت از سوی كرمان کرمان برای گسترش نفوذ خود در بازار سرمایه از نظر رشد تولید در منطقه اظهار داشت: ما در این سازمان دو دسته تولید داریم. در همان زمان ، آنها به عقب بازگشتند.

وی با بیان اینکه یک معاون امور صنفی داریم ، معاون تولید محصولات صنعتی که در زمینه معاونت امور صنایع دنبال می شوند ، اضافه کرد: “هر دوی اینها به بودجه نیاز دارند. بخش اصلی که در بخش تولید وجود دارد جهشی در این زمینه است.” تأمین اعتبار آن زیرمجموعه ها انجام شده است.

معاون وزیر بازرگانی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان کرمان شمالی بازار سرمایه را بهترین راه برای تامین مشکلات اقتصادی دانست. “مردم می توانند به نوعی در این زمینه شرکت کنند ، ریز سرمایه های خود را به بازار سرمایه تزریق کنند و به آن بخش ها بروند.” شریک باشید.

وی ادامه داد و خاطرنشان کرد: این واقعه سالهاست که در واحدهای بزرگ صنعتی در استان کرمان رخ داده است. دغدغه سازمان صنعت ، معدن و تجارت در این حوزه است ، از این نظر جلساتی با مدیریت بورس منطقه ای ، دفتر استانداری داشته ایم و زیر مجموعه ها پیگیری کرده ایم. بیشتر از منطقه برای ورود به بورس کالا.

خسروی با اعلام اینکه ورود اتحادیه های صنفی به بورس کالا و ورود آنها به بورس نشان می دهد که تمام حسابهای مالی این اداره شفاف است ، سود و ضرر خاصی دارد. “این مسئله باعث می شود مردم ما به سمت شفافیت پیش بروند. آنها می توانند در یک بازار امن سرمایه گذاری کنند.

وی با اشاره به اقدامات دیگر برای حمایت از اصناف استان کرمان گفت: در حین بحث از شیوع ویروس “Corona” ، اشیاء مورد نظر برای واحدهای آسیب دیده از این ویروس در نظر گرفته شد ، متقاضیان به بانک معرفی شدند.

معاون وزیر بازرگانی سازمان صنعت ، معدن و تجارت دولت كرمان شمالی با بیان اینكه اصناف فرصتی را كه قرار بود در كرمان بدست آورند ندارند ، ادامه داد: و ما نتوانستیم در آن زمینه مشکل را حل کنیم.

وی با اشاره به اینکه اصناف استان کرمان در جریان بحث تاج گذاری بیش از 2.5 میلیارد دلار اشیاء دریافت کرده اند ، براساس آخرین آمار اعلام کرد: کنار خودت نگاه کن

خسروی با اشاره به سایر اقدامات صورت گرفته در این زمینه گفت: ما زنجیره تولید را در راستای توزیع در منطقه تولید می كنیم ، به گونه ای كه واحدهای تولیدی منطقه دارای زنجیره مشخصی بین بازار مصرفی و مصرفی خود هستند و از این رو مشكلات بازار و مشكلات توزیع دارند. من ندارم.

48