استان ها

از انتقاد استاندار کرمان به ارایه مطالب تکراری در جلسات تا بی‌صاحبی بخش کشاورزی

سرگرمی برای همه / کرمان جلسه تشکل های کشاورزی کرمان با وزیر کشاورزی جمهوری اسلامی ایران در اتاق بازرگانی ، معدن و کشاورزی کرمان برگزار شد.

وی گفت: استاندار کرمان ، دکتر محمد جواد فدایی ، بر لزوم نظارت بر سوابق بهداشتی مسئولان تأکید کرد. “نباید در دوره حضور مقامات عالی رتبه ملی مشکلی تکراری وجود داشته باشد بلکه باید نتایج کار و اقدامات کارشناسی را ارائه دهیم.”

او گفت. وی ادامه داد: در جلساتی که با مقامات عالی رتبه دولت داریم ، اگر دو مورد از مشکلات منطقه را حل کنیم ، خیلی بهتر از بسیاری از مسائل است ، اما از طرف منطقه مشکلی ایجاد نمی شود ، بنابراین اگر بحث های تخصصی ارائه دهیم ، بسیار مفید خواهد بود. از دیدارهای وزیر. “

به گزارش سرگرمی برای همه ، شهباز حسن پور رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: حداقل 40 درصد از اشتغال استان در بخش کشاورزی است. این دو کشور به وام اضطراری 500 میلیارد دلاری در کرمان احتیاج دارند ، در حالی که ما نیز برای احیای باغات منطقه نیاز به وام 500 میلیارد دلاری داریم.

در مجلس شورای اسلامی ، نماینده ساکنان سوریه و بردسیر تأکید کرد که متأسفانه بخش کشاورزی متولی و صاحب آن نیست. موضوع حمل و نقل آب برای بخش های صنعتی و آشامیدنی به مرحله اجرا گذاشته شده است. بیایید به فلات مرکزی فارس نگاه کنیم ، اما متأسفانه هیچ برنامه ای برای تأمین آب بخش کشاورزی وجود ندارد ، در حالی که به دستور دولت می تواند یک خط انتقال آب سوم از خلیج فارس به بخش کشاورزی در استان کرمان برقرار کند.

وی گفت: وی تفویض صلاحیت های مناطق لازم در توسعه حوزه کشاورزی مناطق را ضروری دانست. “ما از وزیر كشاورزی می خواهیم كه بخشی از اختیارات این وزارت را به استاندار و به وزارت كشاورزی منطقه واگذار كند.”

رئیس مجمع امور خارجه کرمان کرمان را بزرگترین ، محروم ترین و فاجعه ترین کشور در کشور خواند. وی ادامه داد: متأسفانه با تمام منابع موجود در بخش کشاورزی کرمان متاسفانه این بخش تحت فشار زیادی قرار دارد. برای داشتن مقامات

انتهای پیام