اجتماعی

احتمال ورود بیمارستان ها به “فاز خطر”/درگیری ۱۲ هزار تن از مدافعان سلامت با کرونا

رئیس مرکز تعالی وزارت بهداشت در مدیریت بیمارستان و خدمات بالینی با استناد به وضعیت تختخواب بیمارستانی برای کرونا ، اظهاراتی درباره عدم وجود نیروی انسانی برای مقابله با کرونا اعلام کرد. در بعضی از مناطق کاستی هایی داریم که البته مدیریت شده است.

در مصاحبه با سرگرمی برای همه ، دکتر گلپیرا وی گفت: در مورد وضعیت تخت های بیمارستانی برای بیماران قلبی عروقی ، وی گفت: وی ادامه داد: قبل از هر چیز لازم به ذکر است که هنوز تختخواب بیمارستانهای عروق بیماری کرونا در کشور خالی است ، نمی توان گفت همه تختخوابهای بیمارستانی پر است.

وضعیت تختخواب بیمارستانی درگیری با کرونا

او اضافه کرد: اما اکنون ما واقعاً به جایی رسیده ایم که خطر دستیابی به رنگ نارنجی یا مرحله ای از سیستم را احساس می کنیم. از آنجا که وضعیت فعلی مانند وضعیت عید نیست ، وقتی همه خدمات غیر بیماری کرونا را بستیم ، اما اکنون ما به بیماران با شریان کرونری خدمات ارائه می دهیم ، به سایر بیماران نیز خدمات ارائه می دهیم.

گلپیرا ادامه داد. در حقیقت ، به طور کلی ، باید مراقب استحکام تختخوابها در بیمارستانهای خود باشیم. بهترین سناریو وقتی است که 30٪ از ظرفیت بیمارستان خالی خود را به کرونا می دهم. در این حالت ، به ما آرامش می یابد که تعداد افرادی که به بیمارستان مراجعه می کنند تعداد افرادی که از بیمارستان مرخص شده اند ، در دوره مناسب حرکت و چرخش مناسب را ایجاد می کنند. حال اگر این درصد بالاتر برود ، وارد فاز خطر می شویم ؛ اکنون احساس می کنیم می توانیم به این مرحله برسیم. از آنجا که این اتفاق می تواند به طور ناگهانی رخ دهد ، تعداد بیمارانی که به بیمارستان مراجعه می کنند افزایش می یابد و بیمارستان مجبور است بیماران را در اورژانس نگه دارد.

کدام بیمارستان ها شریان بیماری کرونا را می پذیرند؟

ارزیابی مجدد بیمارستان ها در پاییز

گلپیرا در ادامه گفت: اکنون همه بیمارستان های دولتی تحت نظارت دانشگاه های علوم پزشکی به جز بیمارستان های تخصصی ، بیماران مبتلا به بیماری قلبی عروقی را می پذیرند. “ما در حال بررسی مجدد وضعیت بیمارستانهای خود هستیم.” با این ارزیابی ، ما تا ماه اکتبر برای آنفولانزا آماده می شویم. براین اساس ، همه مکانهای مورد نظر خود را با در نظر گرفتن شیوع بیماری ، تاریخ بیماری آنفولانزا در سالهای گذشته ارزیابی می کنیم تا بدانیم در چه زمینه هایی نیاز به اجرای تجهیزات ویژه داریم.

کادر پزشکی فرسوده است

وی گفت که در مورد درخواست یک نیروی داوطلب در برخی استان ها برای مقابله با کرونا در برخی ایالت ها ، وی گفت. “کادر پزشکی بسیار خسته و فرسوده هستند.” در کارکنان درمان واقعاً تنش وجود دارد. اما در هر کلاس و زمان استراحت و استراحت وجود دارد. با این حال ، زمان استراحت کادر پزشکی ما بسیار کوتاه است. علاوه بر این ، درصد زیادی از کادر پزشکی به دلیل بیماری قلبی و عروقی به دلیل درگیری شدید و درگیری بیماران درگیر بودند ، زیرا هر یک از اعضای آن کارکنان طی این دو هفته از سیستم خارج شدند.

عفونت 12000 نفر مبتلا به بیماری عروق بیماری کرونا در 5 ماه

وی گفت: تاکنون 10-12 هزار نفر از پرسنل پزشکی کشور با کورونا درگیر هستند و این وضعیت همچنان ادامه دارد. این مشکل باعث نگرانی سیستم پزشکی شده است. ما برای کارمندان خود که برای خدمت به مردم فوت کرده اند متاسفیم. در این شرایط با کمبود کادر پزشکی روبرو هستیم. کادر پزشکی که روزانه شش یا هشت ساعت کار می کردند ، اکنون بعضی اوقات مجبور هستند روزانه 12 ساعت کار کنند. بعضی اوقات حتی یک تغییر 24 ساعته وجود دارد. سپس فشار زیادی به سیستم درمانی وارد می شود.

استقبال از نیروهای داوطلب

گلپیرا گفت. در گروه پزشکی نیز وضعیت یکسان است. با توجه به اینکه ما همیشه سعی کرده ایم که تمام پزشکان و متخصصان مختلف را در تمام بیمارستان های خود با مقدمات زیادی داشته باشیم ، اکنون به دلیل درگیری پزشکان با کرونا ، بیماری پزشکان ، در برخی از مناطق کاستی هایی در برخی مناطق داریم که جالب نیست. . امیدواریم با برنامه ریزی خود بتوانیم یک جایگزین مربوطه ایجاد کرده و به قابلیت های قبلی خود بازگردیم. هرکسی که می تواند به سیستم درمانی کمک کند ، خوشحالیم که داوطلبان به دانشگاه های علوم پزشکی می روند و از توانایی های خود استفاده می کنند. ما در برخی مناطق با کمبود نیروی انسانی روبرو هستیم ، اما به هر حال مدیریت شده است.

مردم متوجه می شوند

گلپیرا گفت. طی پنج ماه ، 10-12 هزار نفر از پرسنل پزشکی جمهوری درگیر در کورونا بودند و به این بیماری آلوده شدند. ما از مردم می خواهیم که سوابق بهداشتی را رعایت کنند ، از جلسات خودداری کنند و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

انتهای پیام: