اجتماعی

درخواست مصرانه قرارگاه مبارزه با کرونا از مردم برای حفاظت از سلامت خود و جامعه

در بیانیه شماره یک ، فرماندهی مبارزه با فساد کرونا ، با مرور اقدامات انجام شده طی سه هفته گذشته ، به اقشار مختلف مردم اطمینان داد که اعضای مختلف پایگاه برای اجرای برنامه جدید محدودیت ها آماده هستند.

به گزارش سرگرمی برای همه ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور داخله ، متن کامل بیانیه پایگاه عملیاتی شماره یک ستاد ملی مبارزه با فساد اداری به شرح زیر است:

به نام مهربان ترین مهربان
اطلاعیه بیانیه شماره یک پایگاه ضد فساد “کرونا”

اکنون که در آستانه یک برنامه جامع کنترل هوشمند هستیم ، متناسب با روند بیماری Covid 19 در شهرهای کشور ، لازم است به اقشار مختلف مردم اطمینان دهیم که اعضای مختلف اردوگاه برای برنامه جدید آماده هستند. برای تماس بیشتر با مردم عزیز و شریف ایران ، باید نمایندگان محترم عموم مردم نماینده LM اعلام شوند.
1- طی 9 ماه گذشته ، از ابتدای بیماری تا به امروز ، اقدامات زیادی در کشور در زمینه فاصله اجتماعی ، آموزش ، غربالگری ، بهداشت ، اقدامات درمانی و همچنین زیرساخت های سیستم های هوشمند مدیریت بیماری انجام شده است ، اما روند رشد بیماری ، منجر به مرگ و میر برای همه می شود. نیاز به اقدامات تهاجمی ، جامع و جامع برای مبارزه با بیماری آشکار شده و به گزینه ای اجتناب ناپذیر تبدیل شده است. بر این اساس ، مردم کشور ، مقامات و کارشناسان مختلف خواستار انجام اقدامات جدی البته جامع هستند.
2- به منظور پاسخگویی به این نگرانی به درخواست مشترک مردم و افراد و متخصصان ، پس از تأسیس اردوگاه عملیاتی ضد سپاه کرونا به پیشنهاد وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی طی سه هفته گذشته ، تلاش شد تا به طور کامل ظرفیت حقوقی ستاد ملی مبارزه با کرونا بررسی شود. هفت محور اصلی برنامه جامع کنترل بیماری در کشور ، شامل فعال سازی پروتکل ها و نظارت ، آزمایش گسترده و هدفمند ، شناسایی فعال بیماری ، آموزش و ارتقا information اطلاعات ، حمایت از گروه های آسیب پذیر ، تعیین مرز و درمان سرپایی ، پیگیری های نهادی و همه دستگاه ها. گزارش جدی از اعضای انبار کمپ و مسئولان در هر زمینه.
3- در همین مدت کوتاه ، طی جلسات مختلف ، ارتباطات ویدئویی مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد ، با استانداران ، روسای دانشگاه های علوم پزشکی ، 450 فرماندار ، روسای شبکه های بهداشتی ، 1100 منطقه کشور ، مشکلات ، موانع ، پیشنهادات کلیه عناصر فعال کنترل بیماری تبادل می شود. واقع شده.
4- در همان دوره؛ به دنبال تلاش های وزارت بهداشت ، وزارت بهداشت و سایر ادارات مربوطه ، در مرحله اول – در حدود 40000 مورد و در روزهای آینده – صدها هزار مورد در روز ، شاهد افزایش تعداد آزمایشات خواهیم بود. تعداد بیماران مشخص خواهد شد ، اما در عوض با شناسایی بیماران در مراحل اولیه بیماری ، به تدریج تعداد مرگ های ناشی از بیماری را کاهش می دهد.
انبار اردوگاه 5 همچنین با بررسی دقیق برنامه غربالگری منطقه ای و ارزیابی گزارش آزمایشی آن در کرمانشاه ، برنامه ای که یک برنامه فعال شناسایی بیمار را اجرا می کند ، قرنطینه بیمار را تسهیل می کند و بستری در بیمارستان را کاهش می دهد ، سعی در کاهش مشکلات ، بهبود اثربخشی آن دارد. برای کاهش مرگ و میر ناشی از بیماری ویروس کرونا قلب در بیماران در مراکز درمانی ، با نقش گروه های آسیب پذیر ، جمعیت هلال احمر ، سازمان های غیردولتی با کمک پرسنل مراقبت های بهداشتی که به مرور زمان در کشورهای مختلف اجرا شده است.
6- همچنین ، به عنوان یکی از هفت محور اصلی برنامه جامع مدیریت بیماری های جمهوری ، پیشنهاد کمیته امنیت انضباطی ستاد ملی مستقر در وزارت امور داخلی برای اعمال محدودیت های قابل توجه در کشور به منظور دستیابی به فاصله اجتماعی قابل توجه. سرانجام پس از “مطالعات طولانی” مورد کاوش قرار گرفت و سرانجام با تأیید جزئیات برنامه ، در شرایط همکاری با دستگاه های مجری ، مطابق با روند بیماری Covid 19 در شهرستانها ، برنامه جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها آماده اجرا است.
7- زمان شروع اجرای برنامه محدودیت جدید 1399 است. شنبه اول دسامبر یکی از اولین دقایق صبح است ، اگرچه دو هفته است که اعلام می شود ، اما در عمل ، با توجه به شیوع بیماری در شهرستانها ، گزارش های تخصصی ارائه می شود. وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی مبنای تشخیص آن خواهد بود. مدت زمان محدودیت ها پس از دو هفته اول ادامه خواهد یافت ، تغییر می کند یا کاهش می یابد.
8- از آنجا که محدودیت ها توسط ستاد ملی تاج گل تصویب شده است مصوبات این ستاد با اجازه رهبر (معادل رهبر) معادل مصوبات شورای عالی امنیت ملی است ، مقررات مطابق با قانون است. بر این اساس ، کلیه دستگاه های اجرایی باید هر آنچه ممکن است برای اجرای آن انجام دهند ، به ترتیب اعمال محدودیت ها برای کلیه دستگاه های کشور در هر سه قوه مجریه ، مقننه و مجریه اعمال می شود.
9- در جریان اجرای این برنامه ، اجرای کلیه افراد ، مسئولان ، م institutionsسساتی که تنها هدف آنها صیانت از سلامت عمومی ، جلوگیری از فداکاری هموطنان عزیزمان به دلیل بیماری ایسکمیک قلبی است ، با دقت دنبال می شود و روند اجرای آن به دست مردم شریف ایران می رسد. ،
10- همراه با وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، به عنوان یک رکن اجرایی-عملیاتی احتمالی برنامه ضد دینی ، که به مناطق مختلف کشور خدمت می کند و همچنین سازمان رسانه ، رادیو و تلویزیون که نقش بی بدیلی در این اجماع دارد. مردم محترم ایران ستون اصلی اردوگاه مبارزه با فساد کرونا برای دستیابی به اهداف ریشه کنی این بیماری از خانه هایشان ، میهن اسلامی محبوبشان هستند.
11- فقط با رعایت کلیه قوانین و ملاحظات مبارزه با بیماریهای قلبی عروقی توسط افراد ، می توان با کنترل بیماریهای قلبی عروقی ، با اجرای 7 محور بهم پیوسته از جمله اعمال محدودیتهای جدید و بیماری ، به برنامه جامع مبارزه با بیماری امیدوار بود. در این مرحله ، طی سه تا چهار هفته ، شاهد اولین رونمایی از نتایج فداکاری بشری و ترحم عمومی خواهیم بود. اردوگاه کمپ و ناخن گوش خواهش می کند :::: خود خانواده و :::::::::::::::::::
12- در مراحل بعدی ؛ مطابق روند اجرای برنامه های ضد مذهبی ، اطلاعات لازم از طریق اطلاعیه های پایگاه عملیاتی ضد مذهبی و در صورت لزوم اعلامیه های کمیته های مجاور ستاد ملی به دست می آید.
در پایان با ابراز تشکر و احترام به تک تک اعضای کادر بهداشتی و درمانی کشور که در خط مقدم نبرد با کرونا در پیشگاه خداوند متعال جان خود را از دست می دهند ، سلامتی و سلامتی همه این عزیزان ، درجات شهدای سلامتی ، بهبودی فوری و کامل. ما نگران وضعیت خانواده های قربانیان ویروس بدنام کرونا هستیم.

پنجشنبه ، 29 ژوئیه 139
کمیته اطلاعات فرماندهی عملیات ضد فساد کرونا
انتهای پیام: