اجتماعی

نشست کمیته تدارکات و پشتیبانی ستاد ملی در قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا برگزار شد

عبدالرضا رحمانی فضلی ، وزیر کشور ، فرمانده پایگاه مبارزه با فساد کرونا ، از پیشگامان کشور در تولید ماسک ، تهویه هوا و سایر تجهیزات مورد نیاز وزارت بهداشت در مبارزه با کرونا خبر داد. “امروز خدا را شکر.

به گزارش سرگرمی برای همه ، به نقل از پایگاه داده وزارت کشور ، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور فرمانده ستاد مبارزه با فساد کرونا با کمیته پشتیبانی تدارکات ضد سپاه سپاه امروز در مجموعه نتایج بدست آمده او گفت. “طبق جلسه امروز با کمیته تدارکات و پشتیبانی ستاد ملی مدیریت بیماری های اکلیل ، که از دوستان وزارت صمت هستند. گزارشات خوبی در مورد تولید ماسک ، نرم کننده ، اکسیژن ساز و سایر تجهیزات مرتبط با بیماری های قلبی عروقی وجود داشت.

وزیر امور داخلی ذکر کرد. دوستان ما از وزارت بهداشت در مورد نیازهای خود در این شرایط صحبت کردند ، و تصمیم بر این شد که همه این خدمات را با توجه به کیفیت و کمیت و با قیمت مناسب مانند مواردی مانند ماسک ، مواد ضد عفونی کننده و محصولات به وزارت بهداشت ارائه دهیم. سرویس بهداشتی برای مردم مقرون به صرفه است.

رحمانی فضلی اظهار داشت. “جلسه امروز نشان می دهد که یک سیستم ، همکاری ، دلسوزی بسیار خوب در زمینه های مختلف وجود دارد ، در نتیجه این هماهنگی ما به سمت موفقیت در روند کار حرکت کردیم.”

او گفت. “در این جلسه ، تعهدات وزارت صمت در زمینه ارائه امکانات ، کالاها ، تجهیزات ، خدمات مورد بررسی قرار گرفت که خوشبختانه به طور کلی قابل قبول است. آنها در مورد صادرات هستند.

در پایان گفت. “این دستاوردها یکی از افتخارات بزرگ مردم عزیز ، تولیدکنندگان ، مجموعه کارگران عزیزی است که در کارخانه های کشور کار می کنند.

انتهای پیام: