اجتماعی

صدور حکم تعطیلی چهار بیمارستان از سوی تعزیرات/ جریمه ۱۳ هزار میلیاردی همراه اول و ایرانسل

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران از تعطیلی چهار بیمارستان در تهران به دلیل پذیرش بیش از حد بیماران خبر داد. شک و تردیدها را برطرف کنید، از آنها کاسته خواهد شد.»

به گزارش سرگرمی برای همه، محمدعلی اسفنانی در این باره اظهار کرد: تعداد قابل توجهی از بیمارستان های شهر تهران از افراد مورد بررسی اضافه برداشت داشته اند و در چهار مورد نیز اضافه برداشت از بیماران به ویژه بیماران عروق بیماری کرونا مشاهده شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران از تعطیلی چهار بیمارستان در تهران به دلیل پذیرش بیش از حد بیماران خبر داد. آنها برای سومین بار آن را نقض کردند.»

او گفت. «کمیسیون ماده 11 وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که متعلق به دانشگاه‌های علوم پزشکی است، پرونده‌ها را به تعزیرات فرستاده است، ما خیلی سریع رسیدگی کردیم، تصمیم اولیه گرفته شده است، منتشر نمی‌کنیم. ” بیمارستان.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران افزود: «این چهار بیمارستان در تهران قرار دارند، تخلف هر چهار بیمارستان درجه سه بوده است. بر این اساس هر چهار بیمارستان لغو شده است، مجوز باید بسته شود. قطعا برای جلب رضایت شاکیان.

اسفنانی گفت: بر این اساس اولین بیمارستان 221 میلیارد ریال از مردم دریافت کرد که علاوه بر بازگرداندن این مبلغ باید 3 میلیارد و 130 میلیون ریال نیز به عنوان جریمه به خزانه دولت واریز کند.

او اضافه کرد. «این بیمارستان به ابطال پروانه تاسیس و همچنین پروانه مدیر فنی، توبیخ کتبی، ثبت در پرونده پزشکی محکوم شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: بیمارستان دوم نیز به دلیل تخلف از اضافه پرداختی، ابطال پروانه مدیر فنی و تعطیلی موسسه، 10 بار جریمه شده است. مجوز: احکامی در مورد این بیمارستان صادر شده است.

به اسفنانی اضافه کرد. «بیمارستان سوم نیز 178 میلیون ریال اضافه از مردم دریافت کرد که علاوه بر برگشت این مبلغ باید یک میلیارد و 700 میلیون ریال جریمه، ابطال پروانه تاسیس، ابطال پروانه مدیر فنی پرداخت کند. تصمیمات دیگری نیز برای این بیمارستان گرفته شده است.

او گفت. بیمارستان چهارم نیز به استرداد 458 میلیون ریال اضافی دریافتی از شکات، علاوه بر 21 میلیارد و 607 میلیون ریال جزای نقدی به ابطال پروانه تاسیس، ابطال پروانه مدیر فنی محکوم شد. ، توبیخ کتبی و ورود در پرونده پزشکی محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران افزود: این چهار بیمارستان قبلاً برای سومین بار مرتکب این تخلفات شده اند و طبق قانون باید تعطیل شوند و اگر بتوانند شبهات را برطرف کنند به دلیل تعطیلی بیمارستان تخفیف داده می شود.» در این شرایط مصلحت نیست.»

اسفنانی از مسئولان بیمارستان خواست مراقب مردم باشند در غیر این صورت با متخلفان برخورد قاطع می شود.

وی گفت: این چهار بیمارستان شاکی خصوصی دارند که اکثر آنها بیماران عروق بیماری کرونا هستند اما در این موارد سایر بیماران نیز شکایت کرده اند.

همراه اول و 13000 میلیارد جریمه برای ایرانسل

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران از جریمه قطعی همراه اول و ایرانسل به دلیل دریافت بیش از حد بسته های اینترنتی از مشتریان، 13 هزار میلیارد ریال خبر داد.

محمدعلی اسفنانی همچنین در پاسخ به این سوال که شکایت دو اپراتور همراه اول «ایرانسل» حدود یک سال پیش در ندامتگاه تهران منجر به صدور حکم شد. او اضافه کرد. رسیدگی به این پرونده طولانی شد، چون باید استعلام صورت می گرفت، کار کارشناسی انجام می شد تا مشخص شود چگونه می توان درآمد اضافی افراد را در بسته های بلندمدت و کوتاه مدت محاسبه کرد که: کار فنی خیلی زیاد بود و برخی ارگان ها مجبور شدند میزان تخلف را به ما اطلاع دهند.

او گفت. «به هر حال این پرونده در شعب بدوی ما مورد رسیدگی قرار گرفت و منجر به صدور رأی شد و در دادگاه تجدیدنظر این رأی قطعی و لازم الاجرا شد.

به اسفنانی اضافه کرد. بر این اساس اپراتور همراه اول 7603 میلیارد ریال وجه نقد به صندوق دولت و اولین تخلف و ایرانسل 5407 میلیارد ریال جریمه نقدی و اولین تخلف محکوم شدند.

او گفت. «با توجه به اینکه این قضیه دامن مردم را هم گرفته، باید بتوان به مردم آسیب رساند.
به اسفنانی اضافه کرد. این رای در اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران قطعی است و البته در صورت اقامه دعوی قابل تجدیدنظر در دیوان عدالت اداری در صورتی که دیوان عدالت تصمیم به فسخ آن نگیرد. این حکم از امروز لازم الاجرا می شود».

اسفنانی همچنین در پاسخ به این سوال که سازمان تعزیرات در رابطه با پرونده های ملکی با چه چالش هایی مواجه است. سازمان اموال خود آیا او دارد؟ «جمعه گذشته با رئیس قوه قضائیه به سازمان جمع آوری و فروش املاک مراجعه کردم که البته چهار بار به این مرکز مراجعه کردم.

او گفت. رئیس قوه قضائیه همچنین تأکید کرد: «در آنجا دو موضوع جدی وجود داشت که یکی از آنها مربوط به حفاظت بود.

به اسفنانی اضافه کرد. «انبارداری و انبارداری تعریف خود را دارد، دیدیم که در انبارهای سازمان اموال برخی از کالاها در خارج نگهداری می‌شود که در اثر گرما، سرما، برف و باران آسیب می‌بیند و برخی کالاها در انبارهای سربسته بوده اما. روش ذخیره‌سازی صحیح نیست، زیرا محصولات روی هم چیده می‌شوند، و کدهایی روی آن‌ها قرار می‌گیرند که فقط آن‌ها می‌دانند، منبع یاب کیست و فایل کجا رفته است. به راحتی قابل تشخیص نیست.

او گفت. در برنامه آن بازدید آمده بود: «متاسفانه به دلیل همان مشکلاتی که وجود دارد، اختلاف آماری وجود دارد»، در برنامه آن بازدید آمده بود که 900 پرونده در این زمینه در تعزیرات تهران ثبت نشده است، در حالی که ما آمار دقیق خود را در آنجا ارائه کردیم. مجموع موجودی فایل ما 378 است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران افزود: درباره بقیه پرونده ها حکم صادر شده است، این 378 پرونده هم در دست بررسی است، پرونده ای مربوط به بقیه سال های قبل نداریم».

به اسفنانی گفت. «البته مواردی وجود دارد که در لحظه کشف کالا، ممنوع یا مجاز بودن آن کالا ذکر نشده است که پرونده برای اطلاع از ماهیت کالای خرج شده به مرجع قضایی ارسال می شود.

او اضافه کرد. «در هر صورت به پیشنهاد رئیس قوه قضائیه و با موافقت کارگروه مربوطه، امروز یکی از بهترین نیروهای خود را تعیین کرده ایم تا در صورت باقی ماندن موارد، تک تک کالاها را بازرسی کند. حکم زودتر اعلام خواهد شد.»

در پاسخ به اسفنان، آیا دستگاه های مربوطه به سرعت پاسخ درخواست مجازات را در اختیار شما قرار می دهند؟ او گفت. یکی از مشکلاتی که روند رسیدگی به پرونده ها را به تاخیر می اندازد، نتیجه استعلام است».

او اضافه کرد. «امروز یکی از روسای شعب تجدیدنظر تعزیرات گفت در یک مورد 20 بار استعلام را تکرار کردم اما هنوز پاسخی به ما داده نشده است، روند رسیدگی را طولانی می کند.

انتهای پیام: