استان ها

کمک دو هزار میلیاردی خیرین به حوزه سلامت کشور در سال گذشته

سرگرمی برای همه/مرکزی معاون هماهنگ کننده امور منطقه ای مجمع خیرین سلامت کشور گفت. سال گذشته بیش از 2 هزار میلیارد کمک خیرین به بخش بهداشت و درمان کشور کمک شده است.

اسماعیل غنیان 1401 دوم آبان ماه در جلسه مجمع عمومی شورای خیرین سلامت استان مرکزی با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری باید این امر به مردم واگذار شود، اعلام کرد: سال ها از تاسیس شورای بهداشت و درمان کشور می گذرد و تاکنون بیش از 140 هزار خیر در این همایش شرکت کرده اند و بیش از 12 هزار میلیارد تومان در حوزه سلامت سرمایه گذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته حدود 2 هزار میلیارد تومان از سوی خیرین در این همایش سرمایه گذاری شد، گفت: بیمارستان آیت الله خوانساری به نام تبدیل آن به مجمع.

غنیان با بیان اینکه این جماعت در بیش از 320 نقطه در کشور دفتر دارد، تصریح کرد: این دفاتر هیچ هزینه ای به دولت و جماعت وارد نمی کنند و توسط خیرین اداره می شوند.

او گفت. «اخیراً مجمع بیمارستان 550 تختخوابی کودکان در تبریز و مرکز دیالیز 150 تختخوابی در ارومیه راه اندازی شد و این خدمات در کشور ادامه دارد و مجمع استقلال استان ها را صادر و آماده کرده است. اساسنامه مستقل در این زمینه

به گزارش سرگرمی برای همه، استاندار مرکزی نیز در این جلسه گفت. وی افزود: جلسه امروز نقطه عطفی در فعالیت های مجمع در استان است که با استقلال ساختاری و تشکیلاتی، امیدواریم از این پس شاهد تعامل و همکاری بیشتر مجمع با متولیان سلامت استان باشیم تا مسیر و جهت هم افزایی را در پیش بگیرید و بهره وری را افزایش دهید.

دکتر فرزاد مخلیس العامه گفت: قطعا همکاری، هم افزایی و در نهایت افزایش سطح بهره وری منطقه را به همراه خواهند داشت. استانداری قطعا در خدمت کنگره است تا در صورت آسفالت راه تسهیلات لازم را داشته باشد.

انتهای پیام