بین الملل

ائتلاف سعودی از بیم سقوط استان مأرب، به دنبال نقض توافق «الحدیده» است

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین سرگرمی برای همه ، ائتلاف سعودی اعلام کرده است که پیشروی این نیروها برای مقاومت در برابر نیروهای دولت نجات ملی یمن ، جبهه استان الحدیده را تقویت می کند تا فشار بر نیروهای خود را کاهش دهد. پشتیبانی می کند

جمعه شب ، شبکه العربیه عربستان سعودی به منابع در ائتلاف متجاوز به رهبری عربستان سعودی در یمن گزارش داد که تقویت جبهه که نزدیک به دو سال است زیر آتش است ، دو برابر خواهد شد.

به گفته این منابع ، نیروی دریایی سعودی علاوه بر اعزام نیروهای اضافی به سواحل غربی الحدیده ، آب را به حومه الحدیده ارسال کرد.

ائتلاف سعودی اخیراً ارتقا promotion کمیته های مردمی ارتش یمن را بر عهده گرفت مأرب: واقع در شرق پایتخت ، از ترس اینکه این استان نفت خیز ، رهبری یمن در دست نیروها باشد ، به مرکز شهر نزدیک می شود. انصارالله دولت مین زدایی ملی (صنعت:) افتادن.

در صورت حمله ائتلاف سعودی به ساحل الحیده:این ائتلاف رسماً توافق نامه آتش بس را در این کشور ساحلی نقض خواهد کرد و بیش از یک میلیون یمنی ، هم ساکنان استان و هم کسانی که برای پناهندگی گریخته اند ، را به خطر می اندازد.

نمایندگان دولت نجات ملی (صنعت:دولت مستعفی یمن (واقع در شهر عدن مورد حمایت ریاض) در 13 دسامبر 2018 در استکهلم ، سوئد ، به دلیل آتش بس در این ایالت الحیده:ادامه کلمات “تبادل زندانی”وگوها: با این وجود ، نیروهای دولتی در حال خروج و با حمایت ائتلاف سعودی ، بارها توافق نامه را نقض کرده و جلوی توافق نامه را گرفته اند.

هدف از این توافق پایان دادن به درگیری ها در شهر بندری یمن بود که گفته می شود بیش از 70 درصد کمک های بشردوستانه این کشور را دریافت می کند تا با بازگشت صلح به این شهر با سرعت بیشتری بتوان آن را بازیابی کرد.

ائتلاف سعودی در ایالت ها فعالیت می کند تزئین (جنوب غربی) و گشودن جبهه های جدید برای نجات جبهه ملی حج (شمال غربی) که نشانگر تهدید جدی سقوط پایتخت ایالت است. مأرب: E:

بعد از ظهر امروز جمعه ، ائتلاف ادعا کرد که ده روستای استان حجه را کنترل می کند ، نیروهای یمنی با انتشار تصاویر ماشین های غارت شده به آنها پاسخ دادند.

پایان پیام /.