بین الملل

عملیات موشکی نیروهای یمنی علیه اهداف نظامی در جده

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین سرگرمی برای همه ، منابع محلی گزارش دادند کمیته های مردمی نیروهای مسلح یمن حملات هواپیماهای بدون سرنشین را علیه اهداف جنوب غربی عربستان سعودی آغاز کرده اند.

تلگرام Saberin News اوایل روز سه شنبه گزارش داد که یمنی ها چندین موشک به اهداف ائتلاف ائتلاف سعودی در اعماق عربستان سعودی شلیک کرده اند.

خبرنگار العالم همچنین گفت: پس از عملیات یمن علیه اهداف یمنی ، تمام پروازها در فرودگاه این شهر متوقف شد ، همچنین در فرودگاه شهر “ازان اذان” آسمان این مناطق از تخلیه شد عربستان سعودی. هواپیماها

برخی منابع می گویند که قسمت نظامی فرودگاه اد ایدا هدف موشک های یمنی قرار گرفت و تصاویر شناسایی هوایی نشان می دهد که هواپیماها در فرودگاه ادیدا فرود آمده و در موقعیت فرود در آسمان می چرخند.

جزئیات بیشتر این عملیات هنوز منتشر نشده است.

پیش از این ، محمد ناصر العاطفی ، وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن ، تأکید کرده بود که اگر ائتلاف سعودی بخواهد به حماقت خود در تجاوزات خود علیه یمن ادامه دهد ، از استراتژی به اصطلاح “درد بزرگ” استفاده خواهد شد. (جزئیات بیشتر)

از سوی دیگر ، در هفتمین سال حمله به یمن ، ناامیدی و شکست این ائتلاف متجاوز ، ریاض را بر آن داشت تا ابتکار فرضی خود را برای پایان دادن به جنگ در این کشور آغاز کند ، کاری که دولت نجات ملی یمن به دلیل آن انجام نداد. اسراف ریاض. وی از توقف حملات روزانه و رفع حصر شش ساله امتناع ورزید.

انتهای پیام /