حوادث

آخرین وضعیت طول دوره آموزشی سربازی در پیک چهارم کرونا

رئیس اداره منابع انسانی ستاد کل مدت دوره آموزش نظامی را در 1400 شرایط تاجگذاری توضیح داد.

به گزارش سرگرمی برای همه ، با شیوع کرونا در اواخر سال 2009 ، به دلیل برخی نگرانی ها در مورد سلامتی کارکنان ، ستاد کل نیروهای مسلح بخشنامه هایی در مورد سلامتی سربازان صادر کرد. یکی از تصمیماتی که در این زمینه گرفته شد کاهش ظرفیت آموزش نظامی به یک ماه بود. این مسئله به طور کامل در سال 1399 محقق شد ، اما روند نزولی تاج در آخرین روزهای 99 احتمال لغو آن در سال 1400 را افزایش داد ، و این مسئله باعث شد مسئولان ستاد کل مدت آموزش را در سال 1400 تعیین کنند. به شرط آغاز اولین اعزام امسال ، یعنی در ماه مه.

در آغاز ماه مه ، با اعزام اولین سربازان وظیفه برای آموزش ، شرایط فوران مجدد تاج به اوج خود رسید. در همین راستا ، سرگرمی برای همه آخرین تصمیمات رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در مورد مدت آموزش را دنبال کرد.

امیر هو اولامرضا رحیمی پور در مصاحبه با سرگرمی برای همهدر سال 1400 ، وی در مورد مدت دوره گفت: “نمی توان به طور قطعی در مورد مدت دوره های سال آینده صحبت کرد ، این سوال به شیوع تاج بستگی دارد.” اما اکنون با شرایط فعلی ، مدت دوره آموزش در مراکز آموزشی و پادگان ها یک ماه است ، تا خرداد ماه وضعیت به همین منوال است. تصمیم با توجه به شرایط تاج گرفته خواهد شد.

او افزود. “البته ، در برخی از مراکز آموزشی ، از جمله تعطیلات ، آموزش ممکن است بیش از یک ماه تا چند روز طول بکشد.” علاوه بر این ، به دلیل نگرانی در مورد سلامتی سربازان و تحرک آنها ، تأکید شده است که به سربازان نباید مرخصی آموزش داده شود ، مگر اینکه لازم باشد.

رحیمی پور در مورد وضعیت سلامتی سربازان نیز گفت. “مواردی مانند دماسنجی ، آزمایش علائم در حین آموزش باید توسط سربازان چندین بار انجام شود.” همچنین از فرماندهان خواسته شد که موارد مشکوک را فوراً به سرویس بهداشتی گزارش دهند. علاوه بر این ، تجهیزات پزشکی در پادگان توزیع می شود و قبل از ورود سربازان از نظر بیماری های قلبی عروقی و علائم آن بررسی می شوند.

خدمت سربازی تغییری نکرده است

رئیس اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح همچنین گفت: اعزام افراد مبتلا به بیماری های قلبی عروقی به تأخیر می افتد. تاخیر انداختن.

رحیمی پور در پاسخ به این سال که آیا کاهش مدت تحصیل به یک ماه به معنای کاهش مدت خدمت سربازی است؟ با این حال ، چنین نیست ، فقط مدت آموزش به یک ماه کاهش یافته و مدت خدمت سربازی تغییری نکرده است.

انتهای پیام: