حوادث

آخرین وضعیت پرونده درگیری نماینده مجلس با مامور راهور پس از ۴ ماه

بیش از چهار ماه از درگیری یک نماینده مجلس با یک سرباز راهور می گذرد ، هرچند تاکنون گزارشی از معالجه وی منتشر نشده است ، تحقیقات اخیر نشان داد که پرونده ادامه دارد و نماینده مجلس به جرم سه نفر شناخته شده حساب می کند

به گزارش سرگرمی برای همه ، اوایل بهمن ماه سال جاری بود که علی اصغر قصد داشت به طور غیرقانونی هنگام سفر در آنابستانی وارد خط ویژه شود. این کار به قیمت سیلی زدن به گوش سرباز پایان یافت و نماینده مردم به راه خود ادامه داد.

مدتی پس از این درگیری ، اخبار به سرعت در رسانه ها پخش شد ، اگرچه نماینده ابتدا موضوع را تکذیب کرد ، اما اسناد و مدارک ارائه شده توسط پلیس به حدی قوی بود که نماینده مجبور شد اظهارات خود را پس بگیرد. و مخالفت او با سرباز را بپذیرید. پس از این موضوع ، موضوع شکایت از آنابستانی – حتی در مقابل آنابستانی – مطرح شد که او از پلیس راهور مورد ضرب و شتم شکایت کرده است. شکایتی که البته خیلی جدی گرفته نشد.

این اقدام آنابستانی واکنش های زیادی را به همراه داشت ، حتی به بالاترین سطح ستاد کل نیروهای مسلح رسید و سردار ابوالفضل شکارچی ، سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ، پاسخ داد: نظم اجتماعی و امنیت و من برای چنین شخصی متاسفم.

سردار سید کمال هادیانفر ، رئیس پلیس راهور ناجا وی اخیراً در یک مصاحبه کوتاه با سرگرمی برای همه گفت: “این پرونده تحت پیگرد قانونی است ، کیفرخواست وارد دادگاه شده است.” ما در حال پیگیری این موضوع هستیم.

اظهارات اخیر در مورد درگیری آنابستان با سرباز راهور سردار حسین رحیمی – رئیس پلیس پایتخت آخرین وضعیت پرونده را شرح داد. وی در مصاحبه ای که با سرگرمی برای همه داده شد ، ادامه داد.

وی می گوید طبق آخرین تحقیقات ما ، برای این نماینده دستور کیفری صادر شده است. مطابق کیفرخواست وی به سه مورد متهم شده است.

رحیمی همچنین از تأخیر در رسیدگی به این جنایت خبر داد. این مواردی نیست که با پلیس باشد. اما چیزی که می توانم بگویم این است که من تقریباً هر روز این موضوع را دنبال می کنم. زیرا وظیفه ماست که از کارگزاران خود محافظت کنیم: برای اطمینان از نظم و امنیت ، افسری که ساعت ها در شرایط تاج ، سرما ، گرما و … ایستاده است.

رئیس پلیس تهران بزرگ افزود. “چنین نگرشی نسبت به یک افسر پلیس درست نیست ، صرف نظر از اینکه توسط یک نماینده یا یک شهروند عادی انجام شود ، ما قطعاً با آن مقابله خواهیم کرد ، ما احقاق حقوق افسر خود را دنبال خواهیم کرد.”

انتهای پیام: