ورزشی

حضور ۶ شناگر در استخر آزادی برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی چین

رئیس انجمن پاراشنا از حضور 6 شناگر معلول در استخر آزاد برای آمادگی برای مسابقات پاراچینی 1 فروردین در چین خبر داد.

محمدحسین اقبالی در گفت وگو با سرگرمی برای همه، اظهار کرد: اولین اردوی آمادگی شناگران برای شرکت در بازی های بهشت ​​چین در سال جدید از 13 فروردین ماه با حضور 6 شناگر در استخر آزاد آغاز و تا فروردین ماه ادامه خواهد داشت. 10.

وی شاهین ایزدیار، سینا ضیغمی، عرفان اسماعیلی، ابوالفضل نگارستان، علی محمودخانی و رضا جواد را اعضای اردوی تمرینی شنا معرفی کرد. اواخر خرداد ماه، پس از برگزاری مسابقات بین المللی تحت حمایت IPC در ایران، شناگران به بازی های پارا چین اعزام خواهند شد.

رئیس انجمن پاراشنا درباره اعزام شناگران به مسابقات جهانی که در پرتغال برگزار می شود گفت. وی ادامه داد: درخواست خود را به فدراسیون جانبازان، معلولان، کمیته ملی پارالمپیک برای اعزام شناگران به این مسابقات ارائه کرده‌ایم، منتظر تصمیم آنها هستیم. به این درخواست یا نه.”

وی ادامه داد: برای آمادگی بهتر شناگران برای مسابقات پارازیت چین طبق تقویم ورزشی امسال، درخواست برگزاری اردوی دو هفته ای در مجارستان را داده ایم که امیدوارم مورد قبول واقع شود تا شناگران انگیزه بالایی داشته باشند. مشارکت کردن. این یک رویداد احتمالی است.”

اقبالی در پایان با اشاره به حمایت خوب کمیته ملی پارالمپیک و پیشکسوتان و فدراسیون شناگران معلول، افزود: آنها بهتر از جاکارتا هستند امیدواریم در این دوره از بازی های انگلی با توجه به رکوردهای به دست آمده تعداد مدال های خود را نسبت به دوره قبل افزایش دهیم.

انتهای پیام: