ورزشی

انتخاب کمانداران آسیایی با رقابت‌های انتخابی درون اردویی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

اسماعیل عبادی در گفتگو با خبرنگار آنلاین با اشاره به اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: بر اساس مسابقات انتخابی و نتایج آنها. ” این مسابقات در اردوهای پیش رو در داخل اردو تکرار می شود تا در نهایت به تیم اصلی برسیم.

وی در ادامه گفت که تیم ملی چهار دور قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا (نوامبر-بنگلادش) برگزار می کند. وضعیت کمپینگ ها برای شرکت در مراحل بعدی آموزش.

سرمربی تیم ملی مجتمع اعلام کرد. “در اولین اردو ، ما سوابق کارگران را خواهیم داشت.” طبق نتایج ، سه نفر حذف می شوند و پنج نفر به اردوی بعدی می روند. در هر یک از دو اردوگاه جلو ، بر اساس ثبت نام و انتخاب داخلی ، یک نفر حرکت می کند تا به کارکنان اصلی برسد.

عبادی گفت: تیم ملی در هر یک از دسته های مردان و زنان با سه نفر در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می کند. انبارهای بادامک ایجاد شده اند و آنها وضعیت آموزشی ایده آل تری دارند.

او اضافه کرد. “مردان در اردوی تیم پیچیده متفاوت هستند ، به ویژه در بخش زنان ، که فقط دو نفر از آنها کماندار بزرگتر و بقیه نسبتاً جوان هستند.” در بخش آقایان ، تنها یکی از هشت نفر از تیم ملی قبلی در اردو حضور دارد. البته بقیه افراد تازه کار نیستند ، اما از جمله تیراندازان قدیمی هستند که مدتی از اردو دور بودند ، شرایط حضور مجدد آنها در تیم ملی دوباره فراهم می شود.

سرمربی تیم ملی پیچیده اظهار امیدواری کرد با تغییرات ایجاد شده در تیمش ، این تیم بتواند عملکرد خوبی در مسابقات قهرمانی آسیا داشته باشد.